Bestilt

Grå topp her // Hvit topp her // Svart topp her // Hvite heels her // Svarte heels her

Dette bestilte jeg nettopp hjem fra Nelly (annonselenker)! Jeg trengte sårt et par basic topper og disse tre er helt perfekte. Og jo, “alle” har de, heh.. Men jeg forstår hvorfor “alle” bruker disse toppene, for de passer virkelig til ALT. Jeg elsker fasongen. Trengte også noen fine og forhåpentligvis behagelige hæler som fint kan brukes både til hverdag og fest. Ikke er de for høye heller, som resten av hælene mine er. Kanskje pakken rekker fram til helgen, håååper ♥

12 kommentarer
    1. De svarte skoene er helt grusomme å gå med. Har de selv, og det føles ut som man konstnat faller fremover i de, pga dårlig støtte. Gjør vondt i sålen etter noen minutter bare. Men hvem vet, kanskje du er flinkere 🙂

    2. Hei Tuva! Lurte på om du kunne skrevet et lite innlegg om avstandsforhold og hvordan dette var? Har vært sammen med kjæresten min i et år nå. Vi går på samme skole og bor ikke så veldig langt unna hverandre heller. Problemet er bare at neste år skal han muligens i militæret, mens jeg er usikker på hva jeg skal. Blir sannsynlig å bo hjemme et år og jobbe. Jeg er redd for at avstanden skal gå utover forholdet, i tillegg til at han er i militæret, noe som gjør at jeg ikke får ha kontakt med han døgnet rundt.

    3. Syntes du har blitt utrolig flink til å blogge i det siste! Har lagt merke til at du har gitt ekstra innsats og vært ekstra flink 🙂 fortsett slik, liker både deg og bloggen din utrolig godt 😀

    4. Hvordan bh bruker du under di toppene? har ganske svære pupper selv og finner ikke en fin bh som passer å bruke uten at stroppene vises

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg