All white everything

Okey, folkens! Nå skal denne jenta ut i arbeid igjen. I går søkte jeg på sånn typ 7 forskjellige jobber. Får jeg ikke jobb nå er det bare og innse at det ikke er meningen heller. Okei?

Jeg trenger en jobb! Bare en liten deltid/ekstrajobb, så jeg kommer meg litt ut av leiligheten. Lengre ut enn i hagen for å ta selvutløserbilder. Jeg trenger at noen trenger meg. Rutiner i hverdagen. Jeg trenger å føle meg til nytte, og få brukt kreativiteten og hodet mitt på en ny måte. Utfordringer. Møte mennesker! En god grunn til å stille inn vekkerklokken før jeg legger meg om kvelden.

Jeg skal fortsette og blogge aktivt så godt det lar seg gjøre, for dere har sikkert merket hvor gøy jeg synes det er om dagen? Det er lenge siden jeg har kunnet beskrevet blogging som GØY – endelig kan jeg det. Jeg driter litt i at kvaliteten på bildene/innleggene mine ikke alltid kan måles med de mer dedikerte bloggerne, jeg er ikke perfeksjonist nok på det området rett og slett. Jeg er ikke perfekt, så hvorfor skal bildene reflektere det til enhver tid? All creds til de som har en blogg som ser ut til å være tatt ut ifra et mote/interiørmagasin – dere er faen meg flinke!

 – All white everything –


 
Topp herfra // Bukse fra Junkyard // Sko herfra (annonselenker)

Wow, skoene er visst akkurat blitt satt ned 60% i pris! Bare 199kr koster de nå, i stedet for 499kr. Superfine, stødige og behagelige hæler som passer til alt! Jeg er utrolig fornøyd selv med dem. Også helt normal på størrelse, vil jeg si!

EDIT: Teksten over skrev jeg før jeg la meg i natt. TODAY I GOT A JOB INTERVIEW! DEILIG!!!

31 kommentarer
    1. Krysser fingrene for at du får en jobb – og at du kommer til å trivest med den 🙂 Imperfection makes perfect..! Ha en fin dag 🙂

    2. Hei! Vil du værsåsnill å svare på hvor du har kjøpt den nydelige kjolen på headeren din???

    3. Hei Tuva 🙂 har selv flytttet til trondheim i år og søker også jobb. Litt vansklig er det da! Lurer på hvordan du gikk fram når du søkte? Dro du å leverte søknader fra butikk til butikk, evt hvilke butikker? 🙂 trenger alt av tips jeg kan få!

    4. Kjempefin topp fra Nelly! 🙂 Er den gjennomsiktig? Bruker du bare nipplecovers eller bh under? 🙂

    5. så bra at du synes det er blitt gøy å blogge! du er en av få bloggerne som jeg faktisk leser alle innleggene til, istedenfor å luke bort 2/3 av innleggene på bloglovin, haha..

    6. Så bra! Fikk meg også to jobbintervjuer idag, så satser på ny jobb selv! Er veldig glad for at du har funnet gleden i bloggen igjen!

    7. Hei! Jeg vil bare gi deg tips om at barneskolen jeg jobber på så har vi stort behov for tilkallingsvikarer på SFO 🙂

    8. Du er såå fin :*
      Noen ganger kunne jeg ønske vi kjente hverandre. Lest bloggen din lenge, og føler vi er like på mange måter. Håper du snart får deg jobb 🙂 Fin kveld til deg!
      Klem fra Julie.

    9. Hei:) om du vil ha kun ekstravakter så vet jeg at så å si alle sykehjem og helsehus har behov for tilkallingsvikarer. Jeg jobber selv på et helsehus og stortrives. Lykke til:)

    10. Om du ikke blir å få noe jobb når du søker så går det jo ann og melde seg på jobbsøkerkurs, det er veldig nyttig og du får dagpenger for det. Jeg skal begynne på mitt andre jobbsøkerkurs om en liten uke, håper jeg blir å få noe jobb etter å ha vært der.

    11. kan du ikke dele din hudpleie rutine både for kropp og ansikt? alt fra deodorant til fuktighetskrem osv. 🙂

    12. Hei! Hvordan gikk/går det med squatte challengen?
      Kan du blogge mer om trening?
      Tips til hva man kan gjøre med venner i helger uten å drikke alkohol? Fått nok av alkohol og prøver å holde meg unna men merker at nesten alle “sosiale” sammenkomster i gjengen min er vors/fest/bursdag/nach…
      Har du også tips til hvordan man skal komme lettere over eksen så ville jeg blitt glad:) tar meg selv i å gå inn på insta’n hans daglig og virker som en crazy stalker, men blar gjennom alle likes osv…

    13. heihei 🙂 Så kjekt å se at du blogger igjen! Det er eeevigheter siden jeg har lest andre blogger enn de 2-3 faste jeg følger, men jeg må si – det var virkelig refreshing å komme på bloggen din og se at den minner litt om “ols school” bloggene! Altså, ikke som et magasincover, ikke superpolert og glossy.. men likevel supersjarmerende og faktisk mer personlig. elsker det! God helg til deg ^^

    14. Hei Tuva 🙂 Har lest bloggen din helt fra starten av og er veldig glad for at du aktivt har begynt å blogge igjen. Du virker som en utrolig skjønn jente
      Lykke til med jobb jakten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg