4. plass på topplisten – hva faen skjedde?

Jeg kunne aldri hatt en blogg med en “rød tråd”. Hvis folk spør meg om hva jeg blogger om, eller lurer på om jeg er “en sånn typisk rosablogger” – har jeg alltid vanskeligheter med å svare, haha. Denne bloggen reflekterer hodet og livet mitt ganske så bra – litt sånn veldig rotete og ustabilt. Jeg prøver å komme med noen tips innimellom, noen outfits, litt trening her og der, en videoblogg i skuddåret, en middagsoppskrift i måneden og ellers mest en sammensetting av bilder og fjasprat, hvor jeg starter på en tekst jeg aldri vet hvor vil ende. Sånn som denne! Haha, jeg ler. 

Noen som husker at jeg nevnte et personlig innlegg jeg ikke turte å poste? Jeg tror tiden er inne for det. Å skrive kan på mange måter fungere som en pskykologtime for meg.  Derimot å eksponere mine indre tanker om personlige ting, har jeg egentlig en liten sperre for. Det setter meg selv i en så sårbar situasjon som er litt skummel. Men å dele er kanskje ikke så dumt, for hva om min historie kan være til hjelp for noen. At dere heier og har troen på meg, gjør at jeg får troen på meg selv. Uansett hvor teit det enn høres ut..

Jeg hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg at jeg plutselig skulle ende opp på 4. plass på topplisten igjen – jeg mener.. Hva faen skjedde? Det var ikke “målet” denne gangen, for jeg var storfornøyd med å være på topp 20, jeg. Tydeligvis finner mange “rotet mitt” underholdende – det jeg deler er åpenbart ikke like uinteressant for dere, som det ofte virker i mitt hodet. Dere aaner ikke hvor mange ganger jeg tenker “fyfaen Tuva, det innlegget her er bare piss, ingen som gidder å lese” – også bare eksploderer det. Akkurat det innlegget. Fascinerende! Men uansett, takk for at dere liker rotet mitt! 


Buksen er av merket Lee (kvalitetsbukse som jeg har brukt i flere år), sko fra Nike og genser fra Zara. Ikke ny den heller. Så fikk dere svar på det ♥

46 kommentarer
    1. Så glad på dine vegne. Absolutt fortjent! Og som personen over meg sa; du er ekte, derfor du havner så høyt oppe.

    2. Du er en av de beste bloggerne, alltid syntes det. Grunnen til at du nå er høyere opp, er rett og slett fordi du blogger oftere! Fortsett sånn:) digger deg

    3. Du virker som en person som det er lett å like og når du skriver så flyter det så, det er aldri tungvindt å lese gjennom innleggene dine!
      Jeg har lest bloggen din siden start og er superglad for at du har startet opp igjen! 🙂

    4. Du e ekte og ærlig, og det fenge mye mer enn falsk fasade! At bloggen ikke e perfekt lagt opp fra ende til anna, at hvert innlegg ikke e planlagt fra start til slutt, og at du ikke pynte på sannheta e det som gjør at vi besøke bloggen din igjen og igjen 😊 fortsett på akkurat samme måte som du har gjort til nu! Du e et herlig menneske ❤️
      Klem fra lollelalleburgerkingmedlillekyllingogchipspå 😂

    5. du er en blogger man kan relatere seg til. Og det får meg til å lese bloggen din. Du er en jente på bena plantet på jorden og derfor er du bare helt fantastisk

    6. har lest bloggen din siden ca når du kom på topplisten for leeeenge siden, og har bare fortsatt å lest den siden fordi den er så bra! Ting du skriver om, måten du skriver på gjør det gøy å lese! Bloggen din er desidert en av mine favoritter fordi den er så ekte, alt er ikke så overfladisk. Stå på videre, du er en fantastisk blogger og fortjener bare ros! <3

    7. Jeg har fulgt bloggen din i mange år, og alltid syntes det har vært så synd når du har tatt pauser. Nå som du er back on track er den plassen på topplista veldig velfortjent! Du fremstår veldig ekte, blogger om ting folk kan kjenne seg igjen i, og ikke minst så ser superbra ut! Stå på videre Tuva, jeg er såå glad for at du blogger ordentlig igjen 🙂

    8. Enig med alle de som skriver ovenfor meg!! Er så glad for at du blogger igjen, alltid så kjedelig når du plutselig blir “borte”.

    9. Du blogger bra det, gjør du. Men jeg må si. Hadde jeg feks (aldri blogget) skrevet akkurat samme innlegg du skriver med akkurat samme bilder og samme utseende, hadde jeg aldri kommet meg på topplisten. Grunnen til at du kommer deg så kjapt opp er pga du har blogget før, du har VÆRT toppblogger før. Folk “kjenner” deg, folk følger deg på bloglovin, og så snart du begynner å blogge igjen, så kommer alle dine gamle fans tilbake.
      peace!

    10. Jeg tror folk leser bloggen din fordi du er ekte. Før når du var litt av og på med bloggingen virket det veldig påtvunget det du skrev, det virket ikke som om du hadde noe særlig lyst, det var mer for, eh… Jeg skal ikke begynne å spekulere i grunner til hvorfor, men du skjønner? Så lenge du ikke skriver noe fordi du føler du må, tror jeg du kommer til å holde deg her du er.
      Jeg tror også ungdommer generelt er lei av piss. Fordi folk prater mye piss. Folk prøver å tvinge på andre menigner, eller vri sannheter til noe annet, og de ferreste av oss har kunnskap nok til å vite når vi blir bullshita. Jeg digger hvert fall deg fordi du holder det ekte, haha. #Tuvawkeepinitreal

    11. Tror grunnen til at du havner så høyt oppe nå er fordi du blogger oftere, og vi kan nå stole på at det kommer innlegg og at du ikke forsvinner i ukesvis sånn som før.. Synes du fortjener det – stå på 🙂

    12. Råfin jeans! Synes alltid det er så vanskelig å finne en jeans som sitter godt på, spesielt etter jeg fikk barn og bikka 22. Plutselig fikk jeg litt mer hofter enn før, og mange jeans er jo laget for de som har meterlange bein og i allefall ikke har satt noen barn til verden! Enten er de for lave på livet, for høy på livet, for lang i beina, for trang over hoftene..noe er det alltid! Sitter den der godt på? Liker bloggen din godt, jeg, enda du er mye yngre enn meg selv. Du virker så reflektert, jordnær og ekte. Artig at du oppdaterer oftere nå 🙂

    13. Hei, Tuva. Jeg og to venniner har laget en blogg i samarbeid med Leger Uten Grenser (skoleprosjekt) for å informere flere folk om de glemte krisene i verden. Det er synd at media velger å ikke ha fokus på de fordi de er redd folk vil gå lei. Det er lett å glemme at det finnes så mange som har det vondt når de fleste i Norge har det sp godt. Hadde betydd kjempemasse hvis du hadde tittet innom bloggen , delt link til oss eller bare informert folk om noen av de glemte krisene. FÆRRE DØR NÅR FLERE VET! Vi må bidra alle sammen for å minske alle de forferdelige tingene som skjer i verden. Tusen takk på forhånd 🙂
      http://www.glemteduoss.blogg.no

    14. syns bloggen din er veldig braog virker som om du trives med å blogge igjen,lest bloggen siden begynnelsen og har alltid likt måten du skriver på, spesielt nå om dagene 😀 veldig dårlig formulering men sitter med mat i den ene hånden. liker deg veldig godt som person, at du ikke bare blogger om hvor perfekt håret ditt er, men faktisk viser hvor irritert du er når du må filme for andre gang osv. du er kul!
      Hilsen

    15. Jeg leser bloggen din fordi du er ekte og ærlig om alt. Du fortjener å havne der, faktisk fortjener du å være på 1. plass. Du er en av de få bloggerne jeg alltid kommer til å heie på, Tuva! Kommer aldri til å mistre troen på deg 🙂

    16. Du e så flink å skrive og ærlig, føle at eg ”kjenne” deg liksom på måten du skrive osv. Kjempebra! 🙂
      Lurte på om du kunne skrive fler innlegg om trening? Du e motivasjonsfaktor for å komme seg på trening:)
      Og grattis me ny jobb! 🙂

    17. Du har den beste bloggen i Norge, Tuva! Derfor er du så høyt oppe. Du er så ærlig, uhøytidelig, selvironisk, pen, et forbilde! Du fremstiller ikke deg selv som “jeg er mye bedre enn deg” -type blogger, du viser at du og kan ha dårlige dager. Du sier selv at du tror at innleggene dine kan bli kjedelige, men for meg personlig så er det artigere å høre om hverdagen din, hva du driver med osv, enn å få høre om produkter du har prøvd og reklamebaserte innlegg. Men det har du lite av. Jeg kjeder meg aldri når jeg leser bloggen din, synes alltid det er interessant å lese hva du skriver. Du virker som en herlig og grei person, og jeg håper du kommer langt med bloggen.
      Ha en fin kveld videre! 🙂

    18. Har vært jevnlig innom bloggen din siden du slutta fast å blogge. Men fant ut av ei venninne at du har begynt igjen. Og det gledet leserhjerte mitt haha. Stå på og jeg håper du fortsetter ei god stund med å blogge. Jeg digger deg faktisk 🙂

    19. Jeg har lest bloggen din for så mange år allerede, og må bare si at jeg elsker den! 🙂 Du er favoritbloggeren min, som sagt du er så ekte, morsom og hyggelig ♥ Du virkelig fortjener fjerdeplassen!

    20. Heidu 🙂 jeg har et spørsmål til deg som er toppblogger. jeg blogget i litt over ett år og brukte den tjenesten inne på bloggklubben slik at jeg tjente meg opp penger. Jeg ser dette under inntekt. Jeg har fylt inn informasjonen under bankopplysninger, men jeg har fortsatt ikke fått noen penger. Vet du hva man må gjøre for å få disse? Tenkte å spørre deg som kanskje har litt peiling på sånn 🙂

    21. Så utrolig velfortjent!! Har lest bloggen din såå lenge og digger den fortsatt like mye om ikke mer! Syns den blir bare bedre og bedre nå 🙂

    22. Jeg liker bloggen din kjempegodt! Som også andre har skrevet så er du så åpen og ærlig. Du får ikke oss som blogglesere til å føle oss i en annen verden i forhold til deg, men du klarer å vise at vi alle er like. Merkelig kommentar vet jeg, men du er så sterk og det gir meg så utrolig mye inspirasjon. Jeg digger bloggen din, Tuva <3

    23. Synes det er så bra du har begynt å blogget igjen! 🙂 Jeg leste alltid bloggen din før, og Therese sin, haha. Leser deres enda, og da!

    24. Du fortjener det så sykt mye! Synes du har blitt såå flink til å blogge nå, og gleder meg alltid til å kikke innom bloggen din! Gratulerer så mye Tuva 🙂

    25. For min del ble det faktisk litt mer interessant etter du flytta til Trondheim. Bor her selv, og føler på merkelig vis at jeg kan relatere meg mer til deg nå. I tillegg skriver du jo selvfølgelig bra, og legger ut gode bilder! Hadde vært gøy å møtt deg på byen en helg, du virker gøy å være med 🙂

    26. Hahaha, huske du ikke?? Va slagordet vårt siste året på barneskolen, vi sa det hele tia og hadde det over hele piczo sia vår 😂 det har brent sæ inn i min hjerne hvertfall 🙈 marthe king

    27. Kan du linke til et sted man kan finne en tilsvarende bukse fra Lee? Syns den var sinnsykt fin, og har lett etter en slik bukse lenge! Du er forresten amaziiing <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg