Verdens mest kreative overskrift

Kyss til dere fine! Mange som er hangover i dag? Selv om jeg knapt kan huske at jeg kom hjem i natt har ikke denne søndagen vært så alt for ille! Jeg blir så sinnsykt glad de få gangene jeg faktisk er i grei form etter en bytur, for det er så sjeldent. Men veldig klar for en ny uke uansett – på tirsdag og onsdag har jeg opplæring på jobb og det blir utrolig spennende. Skal bli fint å komme igang.

Dro ut med vått hår i en ball i går, og jeg tørr ikke tenke på hvordan det egentlig så ut utoverkvelden, haha. Jeg har faktisk ikke hårføner og på grunn av dårlig planlegging måtte det bli sånn. Jeg planlegger nemlig ALLTID når jeg skal vaske håret ellers, og da luftørkes det alltid. Vasker ikke håret mer enn to ganger i uken uansett så det pleier aldri å være stress. Dere jenter som vasker håret hverdag eller annenhver dag: Det er helt unødvendig! Håret ditt blir fett fordi du vasker det for ofte. Nok om hårvasking, litt bilder fra i går:


Min utfordring på vors: Spise mindre potetgull og drikke mere. Eller…. Stryk den siste! Å drikke nok er sjeldent ett problem..


Første bytur med de nye skoene gikk som en DRØM! Har så lyst på samme i svart, men helt utsolgt 🙁

Skal vise bedre bilder av outfiten senere, men fikk flere spørsmål om jakken min på snap (tuvaw). Det skjønner jeg godt for jeg elsker den, men dessverre er jakken kjøpt på en sær butikk i Bergen som jeg ikke husker navnet på. Nelly har en veldig lik som dessuten er mye billigere i svart og creme, men ser at jakken ikke overraskende er heelt utplukket for størrelser. Er du kjempegira på jakken kan du jo “overvåke strørrelsen” – da får du mail når din størrelse er inne igjen! Buksen jeg har på finner dere her og skoene her.

Et tips: Bruker du koden 100off får du 100kr i rabatt på kjøp over 500kr hos Nelly. Handler du for over 1000kr får du 200kr i rabatt ved å bruke koden 200off 😀 Penger spart er alltid digg! Kodene er gyldig ut dagen. (annonselenker)


Det ble et rotete innlegg så runder av med å ønske alle en fiiin søndag videre, så snakkes vi ♥

19 kommentarer
    1. ELSKER bloggingen din for tiden! Du e komt langt opp på blogger jeg er innom flere ganger til dagen haha. Og så må jeg jo bare si at du er vanvittig pen!
      Håper du får en fin søndagskveld, Tuva 🙂
      Klem<3

    2. siden du trene flere ganga i uka, kordan blir det med vasking av håret da? når æ trene blir man jo så svett og jævlig, og håret blir fort skittent da.. føle mæ ikke så særlig fresh!

    3. Lurer på det samme som noen har kommentert fra før, blir det ikke svett og fettete etter at du har trent? Jeg trener hver dag og håret mitt blir sånn, så føler jeg bare måå vaske det..
      Og en ting til, du la ut det innlegget igår med hva du skulle ha på deg, og så hadde du et helt annet antrekk… 😀

    4. Hei – elsker bloggen din fortiden!! 🙂
      Kan du lage et innlegg med din hverdagssminke, eller skrive til meg her hvilke produkter du bruker (spesielt foundation)? 🙂

    5. Jenter med tykt hår trenger ikke uttale seg om “ikke vaske håret” til majoriteten av norske jenter med tynt hår som blir fett etter 24 timer. Søsteren min har samme type hår som deg, hun behøver heller ikke vaske det ofte. Jeg prøvde i ett år å ikke vaske det mer enn 2 ganger i uka, men det gikk 2 bokser tørrshampo i måneden for at det ikke skulle se ekkelt ut.

    6. Så utrolig fin blogg du har! Måtte bare kommentere på det du sa angående dusjing hver og annen hver dag. Jeg har syltynt hår, og jeg vasker håret mitt annen hver dag, en sjelden gang hver tredje dag.. Jeg kan ikke droppe å vaske det annen hver dag fordi håret mitt er så altfor tynt, så det blir fett dagen etter jeg har sovet på det.. Det er litt annerledes for deg som har så tykt hår. Jeg kjenner en jente som har like tykt hår som deg, og hun sier selv at hun aldri har hatt fett hår. Nå veit ikke jeg hvordan det er med deg da, men følte bare en trang til å kommentere, haha. Ingen kritikk mot deg, digger deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg