Fordeler og ulemper med å ha en kjent blogg

Surrehuet ombestemte seg i siste liten – det ble bukse i stedet. Kjenner en trang etter å pynte meg ordentlig med kjole eller skjørt når jeg skal ut, men en mer laidback stil kan lett være minst like sexy. Toppen som er en body er sjukt kul, bare veldig gjennomsiktig så man kan se nippelpiercingen min glinse gjennom i enkelte lys, haha. En fordel med nipplecovers, bare synd mine er sporløst forsvunnet.. Tok risken likevel! Sko her og bukse her. Dere har sikkert skjønt hvem favorittskoene mine er, hehe. (adlinks)


Har sittet og jobbet på Macen i mange timer nå og likevel har jeg bare fått postet ett innlegg hittil, snart to. Det er mange ting som tar tid bak “kulissene” av en blogg, jeg kunne virkelig aldri holdt bloggen gående med en “vanlig” 100% jobb vedsiden av. Fordelene med å ha en kjent blogg er mange – man kan jobbe når og hvor man vil, mulighet for å tjene gode penger og man har gjerne en mer spennende postkasse enn folk flest. En av de største baksidene derimot er at man er “på jobb” fra man står opp til man legger seg. Hodet tenker blogg og bilder rundt alt man foretar seg og de rundt (Vegard..) kan også kjenne på frustrasjonen. Dagen må ofte planlegges ut ifra bloggen og spørsmålet “Hva skal jeg skrive om i dag?” gjentaes hver bidige dag. Er denne bloggposten bra nok? Er jeg bra nok? Statistikken forteller deg svaret. “Skulle ønske jeg var penere og hadde et mer perfekt liv som er verdt å dele” – har jeg tatt meg selv i å tenke MANGE ganger.

Joda – vi bloggere velger dette helt selv, men vi velger ikke å få slengt dritt i et anonymt kommentarfelt. Nå er ikke jeg den mest utsatte for oppkast i form av kommentarer, men bare èn kommentar kan brenne seg i minnet og de 100 andre positive blir glemt. Trist, men sant. Man er nødt å være psykisk sterk for og skrive en kjent blogg, for det kan virkelig være brutalt for selvtilliten på en dårlig dag. Idet jeg blar meg gjennom 80 bilder av meg selv for å finne bloggmateriale og sitter igjen med maks 3 brukbare bilder – det gir ikke akkurat en selvtillitsboost.

I dag satt jeg forresten å så på kameraer på nett til en prislapp på over 30 000 kroner som jeg føler et press etter å kjøpe. Det forventes liksom at en blogg i dag skal se ut som et fuckings motemagasin – og der ser min ut som søppel i forhold. Haha! Jeg må le litt av meg selv, denne bloggen kan virkelig spise opp hodet mitt.

29 kommentarer
    1. Æææ var ikke klar over at du har nippelpiercing!! Hvor vondt var det? Syns det er sååå kult, men er livredd nåler!

    2. Du trenger ikke et kamera til 30 000! Tror litt av grunnen til at så mange liker bloggen din er nettopp det at du skiller deg ut fra de andre bloggerne ved å virke mer ekte. Om man har lyst til å se perfekte modellbilder kan man kjøpe seg Det nye eller Elle. Haha

    3. Dette er ikke ment som kritikk, men jeg bare lurer på hva som er grunnen til at du ikke svarer på alle kommentarene du får? I forrige innlegg var det jo mange kommentarer, men bare noen av de som ble besvart.. 🙁

    4. Enig med flere over her, grunnen til at i alle fall jeg leser bloggen din er fordi du skiller deg ut og virker mer ekte enn de andre. Du skrev jo selv at du ikke helt skjønner hvorfor så mange gidder å lese bloggen din når du syns den er så kjedelig, jeg er helt uenig! For det første er du utrolig pen, du skriver ærlig og det virker ikke som du pynter veldig på sannheten, slik som jeg tror veldig mange andre bloggere gjør! 🙂 Hold deg til sånn som den er, og ikke kjøp et kamera til over 30k som sikkert funker bittelitt bedre enn et kamera til 8k!

    5. Hei!
      Kul blogg!! Må si den har virkelig tatt seg opp etter at du begynte å blogge igjen… Flott jente du 🙂
      Og nippelpiercing er bare utrolig sexy!! Høyre nippel du har i? 😉
      Ha en fin dag, Petter.

    6. hei! Jeg vurderer veldig og ta pericing i nipplene når jeg blir 18 om ikke så alt for lenge😄 tok det lang tid før de “grodde” og du ikke hadde vond lengre.. Har lest det kan ta opp til 1 år.. Åssen er dine erfaringer?

    7. Du trenger ikke å kjøpe et kamera til 30k, så lenge du har et godt objektiv så kan du få mange fine bilder. Det står mer på den som tar bildene, om de blir fine eller ikke. Går selv foto på NKH, og har et kamera til 15k, som er mer enn bra nok. Fokuser heller på å kjøpe gode objektiv 🙂

    8. du trenger ikke et så dyrt kamera. syns du har fine bilder på bloggen som det er nå. du er pen, ærlig og mye mer naturlig enn for eksempel fotballfrue og mange andre bloggere, syns du skal fortsette med det.

    9. Hæ? Har du ikke et veldig godt kamera? Isåfall er du veldig flink til å ta bilder! Jeg følger med på en del blogger, og har aldri tenkt at din er noe mindre bra enn de andre, ikke mtp bilder heller! Synes forresten at du er veldig pen. Men jenter og usikkerheter.. (er selv en av de med usikkerheter altså)

    10. Oi, visste ikke at du hadde nippelpiercing 😀 tok det selv for litt over 1 måned siden, i begge haha 🙂 angrer ikke 1 sekund ^^
      Digger de skoene forresten! 😀

    11. Så lenge du selv føler deg sexy, kan du gå i hva enn du vil 🙂 Synest du var veldig fin! Uff, kan skjønne at det er hardt å være en av de mest kjente bloggerene, og synest du er tøff som takler det. Det er vel også prisen man må betale for å dele så mye om seg selv på en blogg?

    12. Hehe, ler litt av at du sier at smertene er helt glemt. Da er du heldig! Da jeg tok min første,fikk jeg en alt for kort stang og det ble betent, og det gikk over til en infeksjon. På det aller verste, før og etter jeg fikk byttet stang (prøv å bytte stang i en ugrodd og infesert piercing…) var det så vondt at jeg kjente det hver gang jeg løftet/brukte armen. Måtte ha et glass med så varmt vann jeg klarte, med litt salt i, over puppen så lenge jeg gadd hver dag i noen uker til det ble helet.
      Likevel ville jeg ha i den andre også, gjorde dette på et annet studio – han var sykepleier så han kunne virkelig sakene sine. Men jeg var dum og byttet først fra stang til ring i nr 1, før jeg tok i pupp nr 2. Så det ble dobbel smerte, og HALLOIII.
      Dette er over 2 år siden (første over 3 år siden)og jeg ville IKKE gjort det igjen. Jada, det var absolutt verdt det NÅ, men jeg vil dele skrekkhistoriene mine slik at andre ikke tror det bare er fryd og gammen. Piercinger må tas seriøst og passes ordentlog på, jeg kunne fått en skikelig stygg nippel om jeg ikke hadde behandlet infeksjonen i tide!
      Og anbefaler ikke ring, ser mye kulere ut, men ringen er tung og jeg begynte å få litt “hengenippel” og byttet kjapt. Kjedelig nok med hengepupper om noen år, trenger ikke hengenippel også :p

    13. Skjønner ikke overhodet at du tenker sånn som du gjør.. Merker jeg blir nesten litt fornærmet. Du sier du skulle ønske du var penere, tenk på de som faktisk er mindre pene.. Du er jo nydelig! Med en kropp jeg kunne drept for.. Helt vanvittig hvor fin du faktisk er.. Og bloggen din er en av mine favoritter fordi du er så ærlig, jordnær og real. Du skal ikke gjøre alt så sukkersøtt og perfekt, det som er bra med deg 🙂

    14. Buksen du har på deg er så fin, men det går ikke an å trykke på linken. Lurer bare på om du kan skrive hva buksen heter eller linke den på nytt? Du har fått en veldig fin blogg og klesstilen din har utviklet seg utrolig, positivt ment selvfølgelig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg