Bad ass bitch don’t be sad

Teknologien rundt meg svikter og det passer dårlig når lysten til å levere på bloggen er så stor. Vi har ikke internett hjemme, mobildata er brukt opp, jeg har gjort noe dumt med Macen min og kameraet tuller. Føler meg straks veldig fattig, haha. Den kjipe følelsen må bearbeides og jeg må fokusere på jobb disse to dagene – på sykehjem, for de som lurte.

Hadde min første jobbdag idag, det var så hektisk at jeg glemte å ta speilselfie av meg selv i uniformen når jeg var på do, haha. Men mye tyder på at jeg vil trives. Har jobb imorgen også, etter det vet jeg ikke når jeg skal jobbe igjen, så forhåpentligvis får jeg fikset opp i mine tekniske problemer da.

Håper dere har fått en litt bedre start på uken enn jeg <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg