Litt typisk meg det

Det her er så tragikomisk! Dere aner ikke.. Jeg og Vegard har (noen ganger..) endt opp med å KRANGLE fordi jeg alltid har ment at HAN ikke tar jobben seriøst og bryr seg nok når han tar bilder av meg, og at det derfor har vært hans feil at bildene har blitt så blurrete. Innerst inne har jeg vel lenge hatt en mistanke om at det har vært kameraet sin skyld, så i går dro vi på Elkjøp for å høre hva som var galt. Det viste seg at standard-objektivet mitt, som jeg stort sett alltid bruker innendørs, var ødelagt. Fikk et lite sjokk over hvor utrolig stor forskjellen var, da jeg prøvde ett som ikke var ødelagt. Haha altså, er det mulig? Stakkars Vegard som har fått all skylden.. Jeg måtte bare legge meg langflat og beklage!

Jeg ble utrolig glad for at det bare var standard-objektivet som hadde røket, og ikke selve kameraet. Likevel endte jeg opp med å kjøpe et nytt objektiv som kostet nesten like mye som selve kameraet mitt – for i stedet for å kjøpe et nytt kjedelig standard-objektiv, kjøpte jeg et vidvinkel-objektiv som gir utrolig mye bedre og spennende bilder. Til den prisen skulle det bare mangle, men jeg er rimelig sikker på at det vil være verdt det. 


Jeg blir så irriterende lat når det er grått og kaldt ute, så nå ligger jeg egentlig bare på sofaen og tenker over alt jeg burde gjøre. Skal straks få ryddet og shinet både leiligheten og meg selv så langt jeg orker, etter det skal jeg komme med en oppdatering med litt mer spennende bilder med det nye objektivet mitt <3 <3 

6 kommentarer
    1. altsååå man skal ikke mase, men spørsmålsrunden?? du må hvertfall komme å si at den blir forsinket 🙁 du sa jo at den skulle komme forrige helg

    2. KJEMPE SPENNENDE MED NYTT STATIV, WOW. DU HAR VIRKELIG FAKTOR HER PÅ BLOGGEN. ikke RART DU FALLER SÅ FORT!! WTF #KLEINT

    3. Kan jeg spørre hvilket objektiv du endte opp med? Synes bildene er utrolig fine nå! Har selv kun standardobjektivet, så er på høy tid å oppgradere litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg