Alt en bloggkjæreste må gjennomgå..

Hva er det man ikke må gjennomgå som bloggkjæreste? Hehe, stakkars! Ikke det beste tidspunktet å lage videoblogg på, seint på kvelden etter en lang dag med jobb, skole og trening, men super-blogg-kjæresten stiller opp likevel. 

Endelig har vi fått spilt inn svarene på spørsmålsrunden! Nedenfor ser dere fire screenshots av den over 30 minutter lange videoen – som blir en artig jobb å klippe kraftig ned.. Jeg finnes ikke teknisk smart og i tillegg er det så lenge siden jeg har brukt iMovie at jeg må å lære meg alt på nytt. Hvordan klipper man en video der inne?? Det kan fort ta litt tid, men bare vær tålmodige – videoen kommer så fort jeg er ferdig 😀

Magen henger ut på vift under store deler av filmen, hadde det vært opp til meg hadde vi spilt inn en ny video – men det er nok ganske så uaktuelt for videopartneren min. Han skal få slippe, altså. Denne gangen. 

8 kommentarer
    1. Du klipper ved å ta høyreklikk der du vil klippe 🙂 deretter “del opp klipp” så sletter du evt det du ikke vil ha

    2. Haha, herlig kjæreste du har 🙂 Jeg kunne ALDRI ha fått med meg kjæresten på noe sånt.. Så det er bra han stiller opp 🙂 Gleder meg til videoen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg