Dinner with the blogchicas

Heihei! Nå leste jeg akkurat blogginnlegget til Anna om kvelden, og da er det klin umulig å komme med egne ord, haha. Vi blogg-chicas her i Trondheim – meg, Anna, Erica og Aurora har, som nevnt tidligere, enda planer om å ha klessalg. Planleggingen har foregått over Facebook og der har det ikke vært så mye framgang, så i kveld måtte vi trå til å samle gjengen for litt brainstorming over en middag. Nå er vi litt nærmere ett klessalg enn hva vi var tidligere, men om noen har forslag til HVOR vi kan ha salget – kom gjerne med dem ♥ 


Jeg og Anna fant en perfekt spot å ta bilder på (trodde vi), og der stod vi i full sving med både selvutløseren og bildetaking av hverandre. Plutselig kom det en dame og pikket på vinduet i bygget rett ved og ga signal om at vi måtte slutte, med en hel gjeng av folk bak henne. HAHA SÅ FLAUT! Skulle tro det var kriminelt med photoshoot. 


Hemmeligheten bak hvordan man får en big booty på bilder er å kjøpe samme objektiv som meg! Sjuuukt for en rumpe jeg fikk her da, haha?? Husker ikke i farta hva objektivet heter, men skal skrive ett innlegg om det snarest. 


Topp og bukse fra Zara 

I morgen drar jeg til Tromsø, så da blogges vi neste gang derfra ♥ 

5 kommentarer

Siste innlegg