Alkohol er ingen unnskyldning

Hei dere ♥ Her har det virkelig gått i ett, jeg har såvidt rukket og vært “hjemme”. Oppholdet mitt i Tromsø startet veldig bra. Har fått møtt familie og venner og hygget meg veldig – men dessverre ble det en brå vending på det hele. Siste døgnet har vært alt annet enn hyggelig og jeg har vært utrolig lei meg. Personlig mener jeg at alkohol ikke kan brukes som en unnskyldning, men ingen tvil om at det kan vise mennesker fra sine verste sider. Lite gjennomtenkte handlinger blir gjennomført og i verste fall såre andre – slik som i dette tilfellet.

Det går bra nå og jeg skal ikke bruke mer energi på å tenke på det. Men kan ikke si annet enn at jeg er veldig klar for å komme hjem til Trondheim igjen i morgen – hvis flyet mitt ikke blir kansellert!! En venninne av meg er stuck på Gardermoen as we speak på grunn av tåke i Trondheim. Krysser alt jeg for at tåken er borte i morgen og at jeg kommer meg hjem som planlagt. Har en time jeg skal rekke som jeg har gledet meg veldig til også, hihi. Må skynde meg å sove nå så jeg ikke forsover meg oppå det hele, god natt ♥

12 kommentarer
    1. Du kommer deg nok hjem, men veldig forsinket:( kanskje tåken er en god grunn til å kjøre bilen til trondheim?;) haha. Ha en fin dag!

    2. Hei! Jeg lurte på om søsteren din bor på Hamar? Har sett en jente flere ganger slm virkelig ligner op Karen!
      Ellers håper jeg at du kommer deg hjem til Trondheim igjen, og at du ikke må vente alt for lenge. I tillegg er det trist å lese om det du skriver. Håper alt ordner seg for deg! Du virker som en skikkelig fin og alright jente!

    3. Huff, så leit å høre. Om jeg kan gi deg et tips så er det å gi litt faen, personer som dette er rett og slett ikke verdt din tid og energi. Ha en fin dag videre Tuva, håper du har kommet deg trygt hjem.

    4. Sånne menneska e ikke verdt tida di, gode Tuva. At man va berusa e som du sir, e ingen unnskyldning. Håpe du har det fint vakre skapning, hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg