Forandring fryder?

Jeg ble ekstremt fort lei av designet jeg har nå og da regner jeg med at jeg sikkert ikke er den eneste?

Rikke (søskenbarnet til Therese, faktisk) holder derfor på å lage meg et nytt! Det er ikke helt ferdig, litt småpirk og justeringer som gjenstår – men over ser dere en sniktitt! Så, hva sier dere? Ser det lovende ut? Kom gjerne med innvendinger, det er viktig for meg! Sidenmenyen blir borte og erstattet med funksjonene øverst, bildene blir litt større og bloggen blir generelt mer ryddig. Headerbildet er helt OK og blir nok bare midlertidig (det sier jeg alltid..), da jeg for øyeblikket ikke har bilder jeg føler er verdig nok for å pryde toppen av bloggen. 

Gleder meg så mye til å få designet på plass, at jeg bare måtte vise dere en liten sniktitt. Liker dere det kan dere gjerne trykke på LIKER-knappen, om du ikke orker å kommentere – så vet jeg ♥

15 kommentarer
    1. Designet ser fint ut, men jeg ville ha beholdt headeren du har nå til du får tatt et “verdig bilde”, synes det passer mye bedre enn det du la ut i innlegget her..

    2. syns det er så koselig at du har begynt å blogge igjen! 🙂 Kommenterer vanligvis ikke, men ville bare si det liksom! Det er skikkelig koselig!

    3. åh, ny design er godt for lesere og 😄 elsker lyse design 🙂 Jeg leser bloggen din kun via mobil, og den store “F” bokstaven som man kan trykke på for å komme til facebooken din, den er så i veien. Synes det er greit den dukker opp, men den går over teksten, så er irriterende når jeg må hele tiden bla opp fordi den er i veien..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg