Tidenes største salg hos Nelly!

Vi bloggere får ofte litt “inside information”, så jeg visste at i dag ville det være stort salg hos Nelly. Ikke bare stort, men faktisk det største de noensinne har hatt! Oh my god.. Dere kan tro jeg var rask opp i morgest for å sikre meg godbiter før størrelsene blir revet bort! Det er alt for mye billig og fint, at det er umulig å la være og handle litt. Elsker når jeg ser at plagg jeg har hatt lyst på til full pris, nå er på salg!! Kategorien “topper” er den eneste jeg har kommet meg gjennom, men handlekurven viser allerede over 2000 kroner – wopsii! 24 topper til 2000 kroner, det er billig det. Jeg skal luke ut noen etterpå, tenker det er litt galskap å kjøpe 24 topper uansett hvor billig det er, haha. 

Stort sett alle toppene under ligger i handlekurven min, så her har dere litt inspirasjon om dere også skal shoppe litt på salg denne søndagen. Selv synes jeg det kan være et ork å bla gjennom utallige sider av plagg, så jeg blir glad når noen andre kan gjøre det for meg. 

1. 167kr her // 2. 91kr her // 3. 137kr her // 4. 114kr her // 5. 111kr her

6. 26kr her // 7. 89kr her // 8. 159kr her // 9. 68kr her // 10. 137kr her  // 11. 53kr her // 12. 197kr her // 13. 239kr her 

14. 91kr her // 15. 159kr her // 16. 71kr her // 17. 91kr her // 18. 107kr her // 19. 74kr her // 20. 111kr her // 21. 89kr her

22. 174kr her // 23. 38kr her // 24. 26kr her // 25. 137kr her // 26. 137 her 

Noe du likte? Hele salget finner du forresten HER ♥

4 kommentarer
    1. Elsker bloggen din, og at du er så ærlig og ekte! 🙂
      Men jeg har et spørsmål, hvor stor stillingsprosent har du? 🙂

    2. Ingrid: Tusen takk! 😀 Stillingsprosenten min er 0. Jeg er kun ekstra/tilkalling – men det passer meg egentlig midt i blinken. Ønsker ikke å jobbe hver ukedag og det er som regel nok av vakter å få, for min del 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg