Resultatet av min “bli-ny-uke”

                                                                                                                                                                                Sponset behandling 

Mye beauty-snakk for tiden, men så har dette vært en “bli-ny-uke” for min del. Jeg fikk plutselig et kick og bestemte meg for å babe meg litt opp, så da ble det påfyll av vippeextension og juvaderm i leppene, gitt. Skulle egentlig også til frisøren men det utsatte jeg – må jo ha noe å se fram til også, hihi. Grunnen til at jeg egentlig utsatte er fordi jeg må tenke mer over hva jeg vil med håret mitt neste gang. Det er så mye som frister, alt handler bare om å tørre. Aldri har jeg tatt noen dristige valg i frisørstolen, tenker at tiden kanskje er inne for det..??

Nå er jeg klar for ALT, bare fem minutter med faoundationkosten og jeg er klar for dagen. Må tegne på litt bryn også, da. Etter to behandlinger er jeg allerede rukket og blitt farlig avhengig av vippeextension! Men herregud for en deilig avhengighet det er, jeg føler meg alltid fresh og “klar” for en ny dag. Mine vipper er sponset, men det er med stor glede jeg kan anbefale Anne Lise som driver iCandy, videre til dere og mine venninner her i Trondheim. Har fått så mange komplimenter for vippene mine, både av venninner og Anna (som jeg vil kalle en “vippe-ekspert”, etter så mange år), og det er selvfølgelig veldig gøy! 

Dette er Anne Lise! Hun er utrolig hyggelig å være hos – ikke bare fordi jeg får fine vipper av henne men dama er koselig. Jeg har ingen planer om å bytte henne ut, hihi! Hun holder til i Klæbuveien 205. 

Har dere noen spørsmål om vippeextensions er det bare og spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan. Anne Lise vil sikkert hjelpe om det kommer noen spørsmål jeg ikke kan svare på. På Facebook-siden til iCandy kan du også stille spørsmål, se før/etterbilder, info om pris og timebestilling ♥

12 kommentarer
    1. Hei! Lurer på om du kan hjelpe meg litt. Trenger litt tips til antrekk en kan ha på i både 40årsdag og på julebord. Er 21 år, slank og hater å gå i kjole. Og er ikke så veldig flink til å finne noe annet som passer. Trenger virkelig hjeelp

    2. Så bra det ble 🙂
      Har et spørsmål som ikke handler noe om innlegget ditt. Føler du deg godt mottatt og velkommen i Trondheim? Snakket med en gutt i helgen som har bodd i Trondheim og han følte seg ikke velkommen i det hele tatt, og at det f.eks på byen ikke var så lett å komme fra nord(da vakter på utstedene bare skulle være vanskelige). Selv kommer jeg fra Østlandet og vurderer å flytte til Trondheim neste år. Bor allerede i en storby, men trives ikke sånn supergodt her da jeg føler folk ser så ned på meg siden jeg ikke kommer fra denne byen.

    3. Tuva.. du som er så fantastisk fin. Naturlig. Hvorfor må du også henge deg på trenden om å ta restylane og vipper.. Ingen er jo naturlige lenger.. Blir så lei meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg