Ukens leserspørsmål: nippelpiercing

Jeg tenkte å ha en fast spalte i uken som jeg kaller “Ukens leserspørsmål”, hvor jeg tar for meg ett eller flere spørsmål – alt ettersom hvor mye dere lurer på. Da kan jeg komme med mer utfyllende svar på spørsmålene deres, i stedet for bare et kort avsnitt i kommentarfeltet. I dag skal jeg svare på spørsmål jeg har fått om nippelpiercingen min! 



“Tidligere har du skrevet at du har piercing i ene nippelen, kunne du skrevet et innlegg om det? Om det var vondt og ta den, om du har hatt problemer med betennelse og om det er sant at nipplene blir større av
 det?”

Jeg glemmer det ofte av selv, men det stemmer at jeg har piercing i den ene nippelen! Den tok jeg i desember i fjor, etter å ha beundret nippelpiercingen i tre måneder, til ei jeg var i Cabarete med. Mange synes det er suuperharry og det kan jeg skjønne, for jeg synes vel ironisk nok litt det samme selv, haha. Venner rundt meg tattoverer seg i hytt og pine og siden jeg foreløpig ikke er så begeistret for tattovering på egen kropp, måtte jeg finne på noe annet “crazy”. Så da ble det piercing i nippelen på meg! Aller mest for gøy!

Det å ta piercingen var ikke særlig vondt – trodde det skulle være ganske så mye verre! Nå høres jeg sikkert helt forstyrret og gal ut, men jeg liker å utforske min egen smerteterskel. Det har fristet og tatt en tattovering, kun fordi jeg er nysgjerrig på smertene (er det sykt sært??). Det verste med alt rundt piercingen var i ettertid, når jeg glemte den av og håret satt seg fast i dusjen og jeg rykket til. Auuu!! Eller når den satt seg fast i klærne, da kunne det føles ut som at hele nippelen revnet. Har hørt at piercing i nipplene er stedet hvor det gror tregest, og det kan jeg bekrefte. Husker ikke hvor lenge, men frustrerende lang tid tok det i hvertfall før det grodde skikkelig. Ingen merkbar forskjell på størrelsen på nippelene, nei. Og jeg har en helt ordinær stang som på bildet, om du lurte på det også. 


Bildet er ikke av mine pupper, det er hentet fra Google. Når man googler “nippelpiercing” dukker det forresten mange udelikate bilder opp som ikke samsvarer med virkeligheten – i mitt og i de fleste tilfeller, vel og merke. På Google er det mange skrekkeksempler som dere ikke må bli skremte av.

Nå er den nå der og jeg tenker eller merker aldri til den. Eller, jo.. Kan irritere meg over den de gangene jeg går uten BH i trange topper, da kan den nemlig skimtes åpenbart gjennom. Jeg må bruke en tykk sportsbh på trening, hvis ikke er det ikke bare niplene mine allmennheten er (u)heldige og får se. Men ellers er jeg ganske fornøyd/likegyldig til at den er der, uansett hvor harry enkelte måtte mene at det er. Ønsker jeg å ta den ut er det uansett null stress, søsteren min tok ut piercingen og hullet var grodd igjen dagen etter. 

Flere som har nippelpiercing? 
Hva vil dere ha svar på i neste “ukens leserspørsmål”?

22 kommentarer
    1. Hei, kunne du lagt ut hvordan du trener? Hvilke øvelser osv. Synes du har fått gode resultater av treningen din, å jeg sliter med å finne ut av hvordan jeg skal trene for at det skal bli bra.

    2. Heia, hvordan var det å flytte til en helt ny by? Jeg er skikkelig lei av hjembyen min, stavanger og vil vekk herfra etter videregående, kanskje oslo eller bergen. men lurer på hvordan det var å komme til en plass borte fra familie og venner?

    3. Uff, synes piercing i nippelen høres forbanna vondt ut :p Har også hørt rykter om at hvis du har det lenge nok, og tar den ut, og da skal amme, så kommer melka ut fra 3 hull, og ikke bare ett. Haha. Men jeg synes faktisk det kan være ganske fint. Hadde nok vurdert det selv hadde det ikke vært for at jeg hadde en tatovering rett under brystet, i tillegg til piercing i navlen. Føler det fort kan bli too much i et området, hvis du skjønne 🙂
      Kan du skrive et utfyllende innlegg om sjalusi i forhold? 🙂 Evt hvor grensen på forskjellig går i ditt og Vegards forhold?
      Og en annen ting jeg lurer på, som jeg tenkte at jeg kan spørre deg om. Vet at du ikke kan gi noe fasitsvar på dette – men synes du 295 gram silikon høres mye ut på ei jente som er 169 høy og veier 45 kg?

    4. Kan du legge ut treningsprogrammet ditt? Eller splitten din? 🙂
      Må også si at jeg elsker at du har begynt å blogge fast igjen, du er utrolig flink. Syns også det er gøy at du liker å trene og deler noe av det med oss 🙂
      Stå på – du er flink!

    5. Det heter på fagspråket brystvortepiercing, med tanke på nippel er en del som er festet til f.eks. en sykkel. Hehe. Men jeg er helt forelsket i min egen og absolutt ikke noe jeg angrer på! 🙂

    6. Ååå så kul!!
      Kan du skrive et innlegg om ulike treningsøvelser du gjør? gjerne del opp i bein, overkropp, rygg eller noe slikt
      Ha en strålende dag 🙂

    7. Heiii:) du svarte ikke på om du har mistet noe følelse rundt brystvorten, det er min største frykt når det kommer til nipple piercring :S

    8. Hvilken sportsbh bruker du? Har selv litt størrelse på brystene og må bruke bh under sportsbhen for at alt skal ligge på plass…

    9. Jeg tok nippelpiercing for masse år siden. Etter jeg hadde hatt den i ca 2 år bestemte jeg meg for å ta den ut, 3 år senere prøvde jeg å sette den i igjen uten noe problem, så den gror definitivt ikke fort. :p

    10. Har i begge 2, men er litt usikker på om jeg liker de lengre. Har vurdert flere ganger å ta de ut da kjæresten ikke liker de, men jeg er redd jeg skal angre for hos meg gjorde det helt sykt vondt (tok de selv, så de kan jo være årsaken) og jeg vil helst ikke gjøre det en gang til.

    11. Hvor i Trondheim bor du?
      Bor selv her og går siste året på vgs. Har egentlig nettopp begynt å lese bloggen din, du er kjempeflink, liker den veldig godt allerede!

    12. Nippelpercing er kjempe kult 🙂 måtte ta ut den når jeg ble gravid. Ja det kom litt melk ut hullene på siden, men når har jo barnet hele greia i munnen, så det vill jo bare si at de får mer melk på kortere tid 😉 når det er sagt var faktisk den siden favoritt siden til gullet mitt 🙈 Jeg syntes ikke det var noe problem og hadde tatt det på nytt igjen 😊 Mitt grodde helt på 1,5 år, selv om jeg hadde hatt den i sju år før 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg