Sliten etter shoot – behind the scenes

Nå er jeg helt tom etter nok en lang, men utrolig fin dag med jobb og fotoshoot! Fotoshooten jeg var på i kveld ble mye gøyere enn jeg først så for meg, og det lille jeg har sett av resultatet ser utrolig kult ut! Så gøy! Jeg er bare vant med å ta bilder av meg selv jeg, så fotoshoot blir litt skummelt til og med for meg, haha. Jeg var på Norsk fotofagskole hvor jeg ble fotografert og stylet av utrolig flinke og inspirerende elever, jeg skal fortelle og vise flere bilder i morgen. Nå er jeg alt for sliten, håret mitt er fylt med hårspray og ansiktet lengter etter å få bort sminken. Reiser til Tromsø i morgen formiddag og må opp tidlig for å pakke.. 

⋅ Behind the scene pictures ⋅ 

Gleder meg til å vise dere resultatet av shooten i morgen ♥ 

13 kommentarer
    1. Jeg kjenner hun som tok bilde som sitter med ryggen til på det siste bilde. Nandita (NMPfoto) er en kjempe flink fotograf og vi gikk i samme klasse på folkehøyskole for to år siden. Så artig at hun tok bilder av deg 🙂

    2. ååh så artig, gleder meg til å se bildene!
      jeg er en fast leser av bloggen din, tuva, men tar meg ikke tiden til å kommentere så ofte, men håper og tror du får masse komplimenter av hvor flink du er til å blogge, og hvor jordnær og søt du virker!
      Jeg har også et spørsmål da selvfølgelig hehe.. Jeg lurer på om du orker å lage ett innlegg om små gaver og tips til julegavekalender? Jeg vil lage en kalender til kjæresten min, men kan ikke gå alt for mye utover bankkontoen min så jeg lurer på om du har noen tips til små gaver? 🙂 
      Hadde blitt kjempe glad!

    3. Hei! Jeg bare lurer på om du fortsatt har den 1-serien du har vist bilde av på bloggen? Har tenkt å kjøpe en sånn og lurer på hva du syns om den? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg