Når man skal gjøre 10 ting samtidig

Hei på dere! Jeg har savnet å blogge de siste dagene og det er jo et godt tegn på at jeg trives med bloggingen. Tidligere når jeg har hatt de lange bloggpausene har det stort sett føltes bare godt og ikke savnet bloggen særlig, men nå får jeg helt abstinenser om det går noen dager. Hurra for det! Det gjør meg faktisk glad innvendig. 

Typisk meg å starte på 10 prosjekter samtidig, og ikke fullføre det jeg først startet på. Og aller helst sent på kvelden! Så nå er hele soverommet (og leiligheten forsåvidt) bombardert med klær og ting. Tipper kjæresten blir happy når han kommer trøtt hjem om litt, klar for sengen, og ser hvordan soverommet ser ut…. Fikk nemlig litt panikk i dag når jeg innså at det bare er 11 dager til klessalget, og heiv meg rundt med rydding og sortering av alle klærne jeg skal selge. Tenker det kan være lurt å gjøre litt forarbeid så jeg slipper å stå der på dagen som en idiot og ikke rekke over alt. 11 dager er jo lenge til, tenker kanskje du – men HALLELUJA SÅ MYE KLÆR JEG SKAL SELGE! Mange av klærne pakket jeg bort i boden for flere måneder siden, som jeg hadde glemt helt av eksisterte. Nesten som julaften å pakke det opp igjen, og jeg kjenner litt på den bitre følelsen av at jeg har lyst til å beholde en del av det – men nei, jeg kan ikke det altså. Det her kommer til å bli et STORT klessalg, folkens! Jeg vet de andre jentene også har alt, alt, alt for mye klær. 

Dette er bare litt av klærne altså, må sortere en søppelsekk av gangen for å prøve og holde oversikt. 


Meg i nuet! Hvis vi skal ha en plass å sove i natt er jeg nødt til å fortsette ryddingen.. Herlighet – klessalget har føltes og føles fortsatt ut som et endeløst prosjekt! Men skal bli så godt å få det unnagjort. Håper alle har fått en fin start på november, så snakkes vi mer i morgen ♥

7 kommentarer
    1. du er elendig å blogge, du faller alltid tilbake og klarer ikke holde bloggen vedlike. veldig dumt når du gang på gang lover du skal bli bedre, men aldri klarer å holde noe.

    2. når kommer videobloggen med Vegard? du svarer ikke på spørsmålene en gang om det så blir du i det heletatt å legge den ut? 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg