Kom igjen nå, ditt late svin!

Hei, og god torsdag ♥ Jeg har hele tiden hundre ting som gnager oppe i hodet mitt som jeg hele tiden utsetter, som jobb, blogg, regninger, trening, økonomi osv. For at jeg skal kunne gå helgen i møte med litt lettere skuldre måtte jeg ta noen grep i dag. Endelig har jeg fått unnagjort en del bloggjobb som å svare på flere sider med ubesvarte mail, og det tar fort noen timer. Jeg er langt ifra ferdig (blir vel aldri “ferdig” heller), men må jo selvfølgelig også oppdatere bloggen som er grunnen til at jeg får så mange mails. Blant mailene fant jeg et tips om at Nelly har en kampanje på masse kjoler til bare 99 kr, som gjelder kun i dag og morgendagen.

Under har jeg plukket ut mine favoritter, alle koster bare 99kr. Hele salget finner dere her.


1. her // 2. her // 3. her // 4. her // 5. her // 6. her // 7. her // 8. her // 9. her // 10. her // 11. her 


 

Noen av de siste bildene fra shooten jeg var med på, som begynner å bli noen uker siden. Tycks?

 


Foto: Nmpfoto (Nandita Myre Paulsen)
Make-up: Caroline Sivertsen
Hår: Kristel Myran


Skal gjøre et forsøk på å komme meg på trening i dag selv om lysten er helt borte. Jeg må virkelig tvinge meg selv på trening om dagen, kroppen skriker “NEI NEI NEI” mens hodet sier “JOOOO KOM IGJEN NÅ, DITT LATE SVIN”. Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å ofre noen timer i uken til trening, når det kun er for mitt eget beste? Jeg må ta meg sammen og komme meg på trening i dag. Jeg må love meg selv det. 

12 kommentarer

Siste innlegg