En smakebit på hva jeg skal selge på klessalget

Jeg er glad for at så mange leste innlegget mitt i går, og satt pris på ærligheten min! At dere deler deres erfaringer, hjelper meg også, vet dere. Nå har jeg fått litt å gruble på! Det er viktig for meg som har påvirket så mange, å informere om hvilke komplikasjoner som faktisk kan oppstå, og at silikon ikke bare kan være fint og flott. Når det er sagt kan jeg ikke si at jeg direkte angrer, men så var det heller ikke et slikt resultat jeg ønsket meg.. Det koster penger, muligens også en ny operasjon, men NOE må det da gå an å gjøre. Kanskje blir jeg nødt til å operere under muskelen, som flere foreslo. Jeg skal som sagt bestille kontrolltime når jeg drar hjem til Tromsø i julen, men før det tenkte jeg å kontakte andre kirurger her i Trondheim, for å høre deres synspunkter også. 

Peace! Det blir sikkert bra til slutt!!



Bare èn uke igjen til klessalget, folkens!! 
Jeg stresser som en gal, men gleder meg også utrolig mye! Boden er allerede full av søppelsekker med klær som skal selges (som jeg dessverre ikke orker å dra opp for og ta bilder av), men for det om har jeg gått utallige runder gjennom klærne mine for å finne flere plagg å selge. Senest i dag – under kan dere se noe av det jeg fant fram! Klessalget blir STORT – jeg blir å selge det meste av klærne mine, og mange av plaggene har blitt vist fram på bloggen tidligere. Tingene mine blir å koste fra 10kr og oppover – så billig blir det! 

Beklager til dere som ikke kan komme og sikkert synes det blir irriterende mye snakk om klessalget den kommende uken, men det er det eneste jeg tenker på om dagen, haha. Fikk en kommentar om at en jentegjeng fra Oslo kommer til Trondheim kun på grunn av klessalget – wow..!! Gleder meg til å treffe dere, og dere skal selvfølgelig få slippe og stå ute og fryse ♥ Les mer om klessalget her!

Noe av det jeg fant fram i dag: Treningsklær fra Nike (neongule treningstightsen mange har spurt om, blant annet), VS-clutch, Skjørt fra Lene Orvik sin kolleksjon, kjoler, ullgensere og jakker ++




Noen som husker denne kjolen?? Forelsket meg i den på nytt i dag – har den faktisk på meg just nu.. Det ble plutselig veldig tungt å skulle selge den, hmm 🙁

En liiiten smakebit på hva jeg skal selge neste søndag ♥ Hååper så mange som mulig kommer, så jeg slipper å dra med meg alle klærne hjem igjen, haha :):)

15 kommentarer

Siste innlegg