Siste (men beste..?) bildene fra shooten

Straks skal jeg ut døren for å hente Anna og få unnagjort et par småting som må gjøres før klessalget på søndag. Men først vil jeg vise dere de siste bildene fra shooten:

Foto: Nmpfoto (Nandita Myre Paulsen)
Make-up: Caroline Sivertsen

Jeg kommer mest sannsynlig aldri i mitt liv til å se bedre ut utseendemessig enn hva jeg gjør i dag. Naturen går sin gang, kroppsdeler kommer etterhvert til å begynne og henge og rynkene blir bare flere for hvert år som går – haha, en smålig deprimerende tanke.. Derfor har jeg faktisk lenge hatt lyst til å ta noen kule lettkledde bilder av meg selv, aller mest for minnene sin del. Da kan jeg en dag vise fram bildene til barnebarna mine, og fortelle at “Bestemor har vært sexy en gang i tiden hun også – bare se her!”. Så helt på slutten av fotoshooten jeg hadde med Nandita for noen uker siden, tok vi noen toppløse bilder just for fun. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet av bildene! Selv synes jeg bildene ble smakfulle og fine, og ikke for vulgære. Likte du bildene?

De første bildene fra shooten kan dere se her og her, om dere vil. 

18 kommentarer
    1. Bildene med klær var til skole innlevering og portofolje bruk . Studerer ved norsk fotofagskole i Trondheim.

    2. WOW! Utrolig fine bilder, Tuva! Skulle ønske jeg hadde kroppen til å ta slike toppløse bilder, hehe. Du har all grunn til å være stolt 🙂

    3. WOW! Bare.. WOW! Disse bildene var superlekre, Tuva! Nesten så jeg fikk lyst til å stille meg opp selv, faktisk! Meeen, jeg har ikke helt kroppen din kan man si :p haha! Du ser virkelig råbra ut!

    4. Jeg har brukt dagen idag og igår på å se gjennom bloggen din. Jeg har faktisk ikke lest den før. Men wow, du er virkelig et forbilde. Jeg elsker bloggen din, jeg elsker måten du utrykker deg på. Tuva, du er virkelig en inspirasjon. Du har helt garantert en ny leser!
      Utrolig fine bilder!!! Du er vakker.

    5. er virkelig ikke av typen som bruker å kommentere blogger, men herregud. så utrolig flott du er! skjønner ikke hvordan du kan være misfornøyd med skjeven din (eller jo, for vi har alle komplekser med oss selv), den er så utrolig fin!! markante skjever er seriøst noe av det fineste jeg vet, du bør virkelig være glad for at du har det! skulle gjort mye for å ha et markant ansikt selv 🙂 keep up the good work, forresten! du er superflink

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg