THAT feeling

Hello! I dag har jeg bestilt min første time for laser – wihuuu! På mandag skjer det, første steg mot en mindre bekymringsfull bikinisesong. Når den dagen kommer at jeg kan dra på meg den minste bikinitrusa uten å tenke over om bikinilinja er klargjort for offentligheten, den dagen er jeg lykkelig. #girlproblems.

Har også fått gjort unna noen ærend i forbindelse med klessalget, vært på jobb og trent full body med Anna og Ingrid. Anna inviterte meg med på trening og jeg sa bare ja på automatikk for å lure hjernen min til og ville trene. Den sofaen altså, den var pinadø så deilig å ligge på når klokken nærmet seg treningstid at det var like før jeg meldte pass. Måtte virkelig krige med stå-på-viljen min for å ikke feige ut å sende message til Anna om fravær. Men, heldigvis hater jeg å være en “ditcher” så staheten min vant denne gangen, og ingenting føles bedre etterpå! THAT feeling, sier jeg bare! Kan med glede krysse av ukas første økt, så da var det bare to igjen.. Jeg er inne i en skikkelig dårlig treningsperiode og har derfor satt meg et realistisk mål om å trene tre ganger i uken. Må dusje og legge meg, jobb i morgen 08:00 venter. 

Ny jakke fra Junkyard (sponset) 

Og du? Likte du denne headeren? Yes or no?? You tell me. 

17 kommentarer

Siste innlegg