Bildedryss fra klessalget

Gøy at forrige innlegg slo godt an hos mange, og at dere fortsatt ønsker videre oppdateringer om prosessen! Ser at mange vurderer laser selv, og da kan jeg tenke meg at det er veldig greit å lese om min erfaring underveis, og om det faktisk funker før man selv betaler flere tusen for noe som kanskje ikke funker så bra. Og jeg kan jo svare på noen spørsmål med en gang: Ja, det er permanent hårfjerning. Kan likevel ikke garantere at området blir 100% hårfritt, men LITT hår i stedet for mye hår er jo en luksus. Det varierer fra person til person hvor mange behandlinger som trengs, men alt ifra 3-8 har jeg lest. Med årene må man regne med å ta noen etterbehandlinger. Prisen hvor jeg gjorde det i dag (Hudspesialisten i Trondheim) ligger på 1600-2000 kr for en behandling. 



Her kommer et aldri så lite bildedryss fra klessalget! Snille Nandita tilbydde seg å komme innom å ta litt bilder for oss – og det er jeg veldig glad for at hun gjorde! Å ta bilder var det siste jeg rakk å tenke på i går, hadde nok med å håndtere hoderegning kjapt nok og passe på at jeg hadde nok vekslepenger. Igjen; Tusen takk til alle som kom innom ♥ Vi var fire jenter som kunne senke skuldrene når vi så køen utenfor allerede kl. 10, da vi ankom lokalet. Vi (eller noen av oss) var livredde for at det ikke skulle møte opp noen, haha. 

Emilie søta fikk være julenisse og levere ut goodiebagsene til de første i køen ♥ Stooor takk til H2 som var så snille og sponset oss med goodiebag-poser og dødsbra Ten-in-One hårprodukt, Coverbrands for sminkeprodukter og rabattkuponger, Junkyard som alltid stiller opp og denne gangen med hele 30 luer til goodiebagsene, og sist men ikke minst Gina Tricot for fine poser vi kunne bruke til salget. 

Ser du noen du kjenner? Eller kanskje deg selv? Hihi. Jeg har fortsatt klær igjen, noe tenker jeg å selge på bloggen (eller lage nettbutikk?), og resten gir jeg til Fretex. Eller.. Har dere forslag til andre organisasjoner som “trenger” klær mer enn Fretex?? Vil gjerne gi det til noen som trenger klærne, nekter å hive fullt brukbare klær rett i søpla. 

18 kommentarer
    1. Fattighuset og “hjelp oss å hjelpe” (på facebook) gir bort julegaver til folk som ikke har råd til det selv til barna sine 🙂 Veldig fine organisasjoner å gi klær til!

    2. Syns du heller burde gi klærne til noen som gir de ut gratis senere, feks noen veldedige organisasjoner som gir de til flyktninger eller fattige i Norge!

    3. når kommer svarene på spørsmålsrunden? tok det såååå lang tid å redigere den😂 Har ventet lenge nååå

    4. Hør med akuttmottakene for flyktninger om de trenger noe. De bruker ofte trenge jakker, sko og bukser😊

    5. Veit om ei som trenger klær til flyktingene som skal reise ned fra Vikhammer(20 min utfor Trondheim), om du har noen varme klær som hun kanskje kunne tatt med ned? Ellers er det jo mange asylmottak rundt om som tar i mot det de får av klær! 🙂 Står en artikkel om hun jenta på Malvikbladet, om du bare søker opp det! 🙂

    6. Hei.
      Råder deg til å sjekke ut: Det lille ekstra på facebook, de tar nok mer enn gjerne imot, og finner noen som virkelig trenger det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg