Caribbean style

Heihei! I dag har jeg vært hos Elin på Injeksjonsspesialisten og fikset litt opp i leppene mine. For litt over en måned siden var jeg hos henne og fylte Juvederm i leppene, og planen var egentlig å ta en etterbehandling denne uken. Noe påfyll ble det ikke, faktisk så måtte hun heller ta ut litt fra leppene. Det hadde dannet seg klumper(?) i leppene mine som måtte fjernes først. Det var heldigvis ingen problem, og ikke særlig vondt heller! Utrolig betryggende at Elin er så nøye som hun er, jeg for min del så ikke på “klumpene” som et stort problem, men hun nekter å behandle videre på noen lepper som ikke ser 100% bra ut. Litt småirriterende, det tar jo mye lengre tid da haha… – Men også betryggende at hun er så streng på det. Da vet man at resultatet blir bra til slutt!!

Holder på å jobbe med svarene på spørsmålene dere har stilt angående studiereisen jeg hadde med StudyAway, i Cabarete. Hadde tenkt å poste innlegget før jeg drar på shoot om en times tid, men rekker ikke å bli helt ferdig! Må bruke litt mer tid på det, vil jo gjerne gi dere som lurer på ting et så utfyllende svar som mulig. Men da har dere i allefall fortsatt mulighet til å spørre om det er noe mer dere lurer på!? Får hele tiden kommentarer og mailer med spørsmål fra lesere som enten tenker på å dra, eller som allerede har bestilt reisen. Forståelig at dere sitter med mange spørsmål, det gjorde jeg også! Heldigvis hadde jeg en venninne som allerede hadde vært med StudyAway, og jeg bombarderte henne med spørsmål. Nå kan jeg være deres venninne, så bare spør! Svarene kommer i løpet av dagen eller morgendagen. 



Magnus baby og meg ♥ Sukk.. Her var livene våre komplett! Elsker denne herlige gutten, vi lo så mye sammen at jeg etterhvert måtte flytte meg unna han i mattetimene for å få gjort noe, haha. Dette var faktisk på 18 årsdagen hans, vi dro rett etter skolen og spiste pannekaker med masse nutella og is!! Lovelovelove ♥


Caribbean style! Fra den første temafesten vi hadde, som selvsagt var “Pirates of the Caribbean”. 

13 kommentarer
    1. Hei Tuva,jeg leser bloggen din hver dag men kommenterer aldri…vil bare si at jeg er fra Dominikanske Rep selv,men familien min er fra Santo Domingo..lurer på hva favoritt maten din der nede var og om du smakte på lokal mat? <3 🙂 ble så glad for å se en blogger dra dit,ettersom de fleste bare drar til Gran Canaria eller Thailand på ferie!

    2. Kjenner du noen som har reist med gostudy? Vet du isåfall hvilke erfaringer de har med det?
      Hvor mye penger brukte du på å leve der nede?
      Er det noe du skulle ønske du visste om før du dro?

    3. Hei fine! Du er skikkelig pen. Og jeg elsker håret ditt! Har du funnet en flink frisør i Trondheim som du kan anbefale?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg