Hvor er rumpa mi blitt av?


Hvor er rumpa mi blitt av?? NÅ må jeg begynne og spise mer og trene mer styrke. Trodde alle kakene og dessertene jeg hele tiden spiser på jobb skulle legge seg på rumpeballene, men nope. Stine kommenterte på trening i dag at jeg er blitt tynnere, og hun har helt rett. Jeg mistenker at det skyldes lite styrketrening (dermed også et mindre matinntak), og derfor har jeg sånn passe ubevisst gått ned 5-6 kg siden jeg flyttet til Trondheim. Liker ikke!! Merker at jeg har mye mindre å gi på trening også, jeg har blitt svakere i de aller fleste øvelser 🙁

Vi har ikke hatt badevekt før jeg nå nylig fant fram min gamle i flyttelasset, og tallet visste 5 kg mindre enn sist jeg veide meg i sommer. Badevekt er egentlig noe jeg føler at man ikke trenger å ha i hus, men i dette tilfellet fikk jeg meg en skikkelig reality check. Nå skal det bli skjerpings! Rumpe er det fineste som finnes, så den SKAL jeg ha tilbake. 

14 kommentarer
    1. Kom på besøk med en venninne i sommer etter to uker i Tyrkia, og faren kommenterte hvor tynn jeg hadde blitt. Jeg fikk jo helt sjokk, for jeg syntes jo det motsatte? Jeg gikk på vekta, og der viste det 4-5kg mindre enn det jeg veide før sommeren. Litt skremmende, så da fikk jeg også meg en liten “reality check”.

    2. fin uansett er du, tuva 🙂 kunne du ha gitt før etter bilder, og også skrive hvilke rumpe øvelser du gjør for å få den større (og antall repetisjon ++) ? <3

    3. Man må jo nesten velge om en vil være tynn eller H. Rumpe.sjelden sett tynne folk med svær rumpe.hvorfor går du forresten i pels ? Klarer du ikke sette deg inn i hvor jævlig det er sitte i små bur et helt liv uten få kjenne gras under føttene el sne ..bare sitte stirre trist ut ,bæsje omtrent hvor en står og legge seg i sin egen avføring for en har ikke mer plass.at det eneste som skjer i ditt liv er få en opsjon mat om dagen.til deg og alle som bruker pels har dere virkelig hjerte til være med på slikt.ufattelig.fur is cruel and the people who chose to wear IT. Man har en mulighet her på jorden til være god eller grusom. Alle burde være tvunget ta seg en tur på pelsfarm spør du meg.bare synet av dusinvis dyr sitte på rekke og rad innesperret hadde vært nok få meg skikkelig uvel.å frata noen sitt liv,og gi de helvete,etterpå går folk pynter seg i likrestene.

    4. Kan du legge ut kass rumpeøvelsa du tar, og me kor tunge vekter etterhvert som du e igang? du e såå motiverende! 🙂
      Stå på, fine Tuva!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg