Angrer allerede

Heeei! Har jobbet med blogg helt siden jeg kom hjem fra min andre jobb (på sykehjem) i 16 tiden. Rart tenker kanskje du, siden det ikke har vært lyd fra meg før nå. Holder faktisk på å lage en videoblogg til dere, som jeg skal poste i morgen. Med mine redigering-skills regner jeg med å måtte sitte oppe hele natten for å redigere ferdig, før jeg drar på jobb igjen kl. 07:30 i morgen (så ALT for tidlig..). For det første er jeg nødt å laste ned iMovie som ser ut til å ta evigheter, og før jeg kan begynne redigeringen er jeg nødt å finne ut HVORDAN man redigerer. Haha, gud. Angrer på at jeg sa ja til å være med på denne videoen allerede. 

Bare et lite hei fra meg! Får abstinenser om jeg ikke oppdaterer bloggen, så et “hei” og “hade” innlegg får holde i dag. Gleder du deg til videoblogg?

7 kommentarer
    1. Hei! Meldte meg inn i treningssenter idag og skal tilbake neste mandag på en slags “innledningstime”. Har aldri satt foten innenfor et treningssenter noen gang før, og er derfor helt grønn. Gruer meg veldig pga det, og er veldig redd for å drite meg helt ut. Har du noen gode tips? Du virker ganske rutinert (du ser forsåvidt rutinert ut også, med den kroppen) så tenkte du kanskje kunne være den rette personen å spørre. Det har vel vært første gangen for deg en gang i tiden også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg