Jobb, jobb og mere jobb

Mye jobb for tiden, og jobb blir det denne helgen også. Jobbhelg betyr at jeg ikke rekker dagslys i løpet av helgen, og uten dagslys blir det ingen gode bilder av det nye håret mitt – som jeg forresten ELSKER! Håret ser ikke så aller verst ut på bildene under, men det er ganske mye kaldere i virkeligheten. Gleder meg sånn til å vise dere skikkelige bilder i godt lys, og derfor passet det meg veldig dårlig at det ble jobbhelg denne helgen, haha. Jeg blir nok å kose meg på jobb altså, men vil jo så gjerne ha litt overskudd og ikke minst dagslys for bloggen sin del også! Jeg får bare ta det igjen til uken, for da har jeg ingen jobb og på torsdag reiser jeg hjem på ♥juleferie♥. SOM jeg gleder meg! Ikke at det er noe dagslys å finne hjemme i Tromsø, men tid og overskudd har jeg i allefall nok av da! 

En smakebit av mitt nye hår, hva synes dere?  

Håper dere får ei super helg i vente, og jeg skal nok kose meg jeg også, på jobb! Kanskje flere som har jobbhelg? 

42 kommentarer

Siste innlegg