Elsker leppene mine

God fredagskveld, jenter ♥ Har dere det bra? Jeg sitter bare hjemme i kveld med ett par hovne, men veldig fine, lepper. I dag var jeg nemlig og bygget videre på leppene mine, etter første behandlingen jeg tok i oktober. I oktober var fokuset på å rette ut ujevnheter og bygge opp leppene, mens i dag var tiden endelig inne for mer volum. “Endelig” skriver jeg, fordi å bygge opp lepper for best resultatet krever en dose tålmodighet – Og det har jeg først skjønt alvoret i etter å ha møtt Elin. Man kan ikke bare fylle på mest mulig i hytt og pine (som _mange_ gjør) og tro at resultatet skal bli bra. Det gjelder å være litt tålmodig for og oppnå det beste resultatet! To ganger har jeg vært og fjernet klumper i leppene mine etter at jeg i oktober fylte Juvèderm første gang. Klumpene skyldes gammel restylane som jeg tok for 3 år siden. Det er virkelig en trygghet å vite at Elin er så forbaska perfeksjonist som hun er, da vet jeg at leppene mine er i trygge hender når hun behandler dem. For min tålmodighet var ikke klumpene noe “big deal”, men nope – Elin lar ikke en kunde gå rundt med klumper i leppene! 

Elin er utrolig dyktig og fortjener masse skryt! Om du bor i Trondheim og lurer på hvor du skal gå for å behandle leppene dine så kan jeg anbefale Injeksjonsspesialisten på det varmeste ♥ Oppfølgingen der har vært helt super, og resultatet så langt er jeg utvilsomt ikke mindre fornøyd med! På Instagram kan dere se mange før/etter-bilder om dere skulle være i tvil, og jeg skal også etterhvert vise før/etter-bilder av mine egne lepper. Søsteren min skal dit å fylle på neste gang hun kommer til Trondheim, etter oppfordring fra meg. 

Dette er riktig nok bare en time etter behandling, så her er leppene en del hoven. Men sant det ble fint??

 

Sminkefri og vinterblek hud, men leppene er i det minste on fleek 😉 Nå mangler det bare vippeextension (og selvbruning) så ser jeg ut som et menneske igjen!

Ble ikke leppene mine utrolig fine??

28 kommentarer
    1. Hehe. Det var rart å se deg uten brun farge. Nesten som et nytt menneske uten den. Hehe. Men flott er du

    2. Så fine leppene dine ble<3 Sååå sjalu for kunne godt tenke meg slikt selv,og det vurderes på det sterkeste å ta:) Syns du er pen uten sminke også jeg:)

    3. De ble veldig fine!
      Huff, det er virkelig ikke fint når noen personer som legger inn i leppene ikke skjønner at jo større jo bedre ikke stemmer. Så da er det veldig fint når noen får det til. Dine var virkelig fine!
      Klem <3

    4. “Nå mangler det bare vippeextension (og selvbruning) så ser jeg ut som et menneske igjen!”
      Husk at naturlig er finest og ikke bli helt blind på leppene 🙂 Du ser sykt fin ut uten alt det der, og håper andre folk skjønner at de kan se nydelig ut uten å spraye seg med ditt og datt og fikse på utseendet for å se bra ut

    5. du er veldig pen! Men for min smak ble di litt for store, men det er jo din mening som teller!
      Ha en fin kveld videre! <3

    6. Jo, de ble kjempefine! Fyllte på selv i november for første gang, og har vært veldig fornøyd 🙂 Men fyy så vondt det er, nesten så jeg ikke orker å fylle på igjen, hehe, så vi får se 🙂

    7. Kan du lage et innlegg om hvordan det går med laserbehandlingen? Begynte med det litt etter du gjorde så lurer litt på hvor mye forskjell du merket etter første gang om neste om du har tatt det?

    8. “Nå mangler det bare vippeextension (og selvbruning) så ser jeg ut som et menneske igjen!”
      og jeg som trodde at det eneste som var gratis her i verden var å se ut som et menneske

    9. No offence, men tror du blir blind på dine egne lepper! Greit at de er hovne, men de ser ikke så bra ut.. Alt for mye!! og HVORFOR reklamerer du for restylane for masse jenter?? Jeg blir så lei meg… Du skaper bare mer press!!
      .. Som du antageligvis har følt på selv, i og med at du hadde lepper fra før av… og ikke trengte fillers..

    10. Det er leit å lese at det skal så mye til for at du skal føle deg flott, når du er ei så pen jente uten sminke! Også leit å lese at du allerede er blind for hva som er too much, med tanke på leppene. Det sitter mange unge jenter og leser bloggen din, redd for at mange nå googler restylane, og begynner å spare penger til å pumpe leppene fulle. Du virker som ei jordnær jente med mange gode sider, ikke la de skyggelegges av det overfladiske! 🙂

    11. Har ikke vært innpå bloggen din på en stund siden jeg glemmer av det med alle pausene dine (ikke stygt ment haha, men bare glemmer å sjekke etter en stund).
      Så med en gang at du så helt annerledes ut i ansiktet, mer mandig, og jeg tror det er pga leppene! De er kanskje korrekt i “formen” men de overtok ansiktet ditt helt! Og det kommer fra noen som skal ta teosyl neste uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg