Min elskling har bursdag i dag

Processed with VSCOcam with b1 preset

Processed with VSCOcam with b5 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Min største favoritt og viktigste støttespiller har bursdag i dag! Min kjæreste fyller 22 år, og det må selvfølgelig markeres. Også her på bloggen, hihi ♥ Gratulerer så mye med dagen elskling!! Akkurat nå er han på reise med jobben(…), men kommer heldigvis hjem i ettermiddag/kveld. Da skal vi ut å spise god mat på resturant, og jeg har i planene å bake kake som vi (les: jeg) skal kose oss med etterpå. Vegard liker ikke kake, men det gjør jeg, så kake blir det uansett, hehe. Gleder meg til å kose med bursdagsgutten når han kommer hjem, og å gjøre litt ekstra stas rundt han. For selv om vi har vært sammen i 3 år, bor sammen og ser hverandre hver dag, kjenner man på savnet skremmende fort. Det må jo tyde på at man har det best sammen?

Elsker deg Vegard for tryggheten du gir meg hver eneste dag. Elsker deg for at du holder ut med maset mitt. Elsker deg for alle småting jeg tvinger deg til å gjøre for meg i det daglige. Elsker deg for at du er snill, og lager mat til meg. Elsker deg for at du støtter meg og alltid vil mitt beste. Elsker deg for at du hele tiden gjør ditt beste for at jeg skal ha det bra. Elsker deg ♥

11 kommentarer

Siste innlegg