Kjenner du deg igjen?

Hei jenter! Titter innom en tur, bloggmotivasjonen har slått ut i full blomst så her er det bare å smi jernet mens det enda er varmt. Må passe på da så jeg ikke brenner meg, for som Vegard sa i sted “Må du roe ned, så du ikke miste motivasjonen før søndag”. Hehehe.

Oii! Overraskende mange som mener at jeg skal bli blond! Var bombesikker på at dere skulle kommentere at jeg ikke kler det. Nå har jeg ikke telt opp alle kommentarene skikkelig, men med et raskt overblikk ser det ut til at flertallet synes jeg skal beholde det blonde! Og da blir det sånn. Kan jo farge håret mørkt anytime hvis panikken slår inn, men å bli så lys som jeg er nå krever TID og masse slitasje på håret. Masse tid. Jeg håpet faktisk litt på at flertallet skulle stemme for blondt – vil jo leve ut “blondinedrømmen” og det blir for dumt å snu når jeg er så nær. 

Å få til de gode vinklene på bilder er jammen ikke alltid lett når man er alene hjemme, og et slikt kreativt oppsett kan sikkert flere bloggere kjenne seg igjen i? HAHA. Glad det ikke er innsyn til stuen vår. 


Ekstern blits er ett av mine beste kjøp, gull verdt på kveldene når det er mørkt! Lyset blir så mye penere enn med vanlig blits. 


Og til slutt: Sånn ser jeg ut når jeg begynner å bli lei av å ta bilder av meg selv (Ja, jeg blir noen ganger det faktisk). 

5 kommentarer
    1. Blir så glad av å se deg poste nye innlegg på bloggen! Dette er selvfølgelig noe du må velge selv, men liker bloggen din veldig godt 🙂
      Når det er snakk om hårfarge, så er det jo spennende å prøve noe nytt. Tror uansett du blir fin samme hvilken farge du går for!
      Håper du får en super dag 🙂 Klem

    2. Det tar ikke så lang tid og koster heller ikke all verden ! Jeg selv er asiatisk og har svart hår, og ble super blond og deretter gråhåret etter de på H2 gjorde med super fin! Kontakt meg om du vil se bilder fra før,etter og progress bilder og evt spørsmål ! Og nei, håret mitt er ikke “fried” !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg