JEG REISER HJEM


First: Klarer ikke å bestemme meg for om jeg ser ut som en babe med bad ass attitude, eller om jeg bare ser ut som en retard som prøver for hardt på bildet her? Haha, dere kan få avgjøre. Jeg tåler å høre det. 

Second and most important: Da er det jagguu PÅSKEFERIE for min del! Jeg reiser hjem til Tromsø med fly sånn omtrent NÅ når du leser dette, og skal være der èn uke. Akkurat passe med tid til å kose meg i hjembyen min, før jeg får den opp i vranghalsen igjen og lengter tilbake til Trondheim. Når jeg reiser bort, uansett hvor jeg drar, har jeg en tendens til å glemme bort bloggen fordi jeg innbiller meg at jeg er så busy busy, men lover at det ikke skal skje denne gangen. Jeg skal ta dere med hjem til hjembyen min ♥ Der er det visstnok full vinter med masse snø, så jeg følte meg litt miljøskada under pakkingen. Var liksom ikke helt innstilt på å pakke ullundertøy og vintersko, jeg har jo allerede begynt å kle meg for sommeren.. Og det resulterte selvfølgelig i en koffert som garantert har overlast, stappet full med utebukse og magetopper. Bra påske-kombo, det.  

Gleder meg til å se familien min (♥), venner, spise masse god hjemmelaget mat og ta en skikkelig fest på lørdag! Jeg har savnet å dra ut som i Tromsø, hvor “alle kjenner alle”, og å slippe og bli kastet ut av utestedet er jo en fordel for en kul kveld? Du skal være bra på luggeføre for å bli kastet ut av Gründer assa.. Vi blogges fra Tromsø!!

10 kommentarer
    1. Haha, du ser kanskje ut som en kombo av begge de alternativene? Fin er du uansett 🙂 Håper du får en god tur hjem, og koser deg masse! 🙂

    2. God tur og kos deg masse!😃❤️
      Du var fin på bildet, men leppa di så litt annerledes ut (veldig stor?)😉 Men du er jo babe til hundre så ikke noe galt med bildet!👍🏼❤️

    3. Herregud, så pen du er!! Jeg håper du får en kjempefin påskeferie hjemme, og koser deg masse med alle kjente og kjære 🙂 Nyyt uken!!

    4. Folk har jammen forskjellig smak 😀 Jeg synes du er helt smashing, samtidig som bildet ser litt “lost” ut, men så er jo det sjarmerende igjen, og da blir det jo bare smashing…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg