Grumpy model

Hej allihopa! En av bussturene mine i dag var til Norsk fotofagskole, hvor jeg og Nandita skulle gjøre en fotoshoot. Vi har tatt litt bilder før sammen og det er gøy å leke modell i studio av og til – men i dag var jeg dessverre ikke helt i "modellhumør". Klarte liksom ikke helt å leve meg inn i rollen, men tror det ble et OK resultat for det om. Nandita jobber allerede med med bildene som ble tatt, skal vise dere så fort jeg får dem tilsendt! I mellomtiden har jeg noen behind the scenes å vise: 

a, Haha herregud.. Så sur man skulle se ut da? Ikke helt komfortabel med håret mitt om dagen. 


Testing av lys!


Snuppa til venstre gjorde makeupen på meg! Makeup-artist under progress. Flink!

Nå skal modelltrynet vaskes bort og så skal denne supermodellen få seg litt skjønnhetssøvn. Satser på en bedre dag i morgen. Sov godt, dere <3

5 kommentarer
    1. Så gøy å kunne leke modell litt! Jeg tror nok bildene ble superfine, selv om du ikke hadde det på topp – du er jo en skjønnhet uten like! Gleder meg til å se bildene 🙂 Om du er ukomfortabel med håret, så er det vel kanskje på tide å bli mørk igjen? Jeg vet du har hatt en drøm om å bli blondine, jeg har selv lyst til å bli lysere, men håret mitt er nesten svart (naturlig) og vanskelig å gjøre noe med… Livet som brunette kan da ikke være så ille, eller? Du finner nok ut av det 🙂 Alt kler den smukke 😉 Ha en fin torsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg