Disse bloggene leser jeg hver dag

I alle år jeg har blogget selv, har jeg vært en ivrig bloggleser. Jeg elsker å lese blogg, se på fine bilder og lese underholdende tekster, spesielt på bussen er det et avslappende avbrekk. Eller når jeg ligger under dyna og prøver å sove. Eller når jeg skal blogge selv.. Da hender det at jeg bruker flere timer på å lese blogg i stedet for å oppdatere min egen, hehe. Vi bloggere finner jo ofte inspirasjon fra hverandre.

Finnes jo et dypt hav av gode bloggere, kunne helt sikkert funnet mange godsaker utenom alle disse veteranene jeg ramser opp nedover her. Disse jentene har jeg fulgt i alle år, Therese og Anna kjenner jeg personlig, resten har jeg møtt men “kjenner” dem kun gjennom bloggen. Jeg synes bloggdamene i Norge gjør det bra om dagen, og jeg heier på alle og enhver (nesten). “Uperfekt” må være en fellesnevner for alle blogger jeg liker. Mister fort interessen om bloggeren bare viser et upersonlig glansbilde. Finnes det en personlighet bak de perfekte bildene, lurer jeg da?


Ida Wulff Min all time favorite! Innrømmer faktisk at hun er mitt lille (store) “bloggforbilde”, om jeg skulle hatt noen. Ved første øyekast tenker man kanskje “Pen jente som lever et hverdagslig liv. Nothing special”. Begynner man å lese tekstene hennes, – ja til og med de kjedelige hverdagslige om skole og sånt, blir man fort avhengig og får lyst på mer. Hun er morsom, menneskelig, SMART, småfrekk og veldig reflektert. 

Sophie Elise – Sophie har måtte vokst på meg. Hun har alltid fascinert meg, men ut ifra bloggen tidligere har jeg skjønt at hun har slitt med dårlig selvtillit, og det samme inntrykket fikk jeg da jeg møtte henne for noen år siden. Jeg har i flere år fulgt bloggen, men de siste årene har hun lagt fra seg den overdrevne kroppsfikseringen og visst mer av hva som bor i henne. Blitt mer trygg på seg selv, rett og slett! Sophie er smart og tøff, jeg heier på henne!


Anna – Begynner å kjenne Anna såpass godt nå at jeg kaller henne for Anna, ikke Annais – haha. Hun har jo alltid vært “Annais” for meg, og hun var en av de første jeg begynte å følge. Husker jeg synes hun var kul, og kul er hun heldigvis i virkeligheten også! Og smashing som faen.


Therese – Hvor skal jeg starte? Når vi begynte å blogge var vi som et bloggteam. Vi backet hverandre opp, og gjorde hverandre populære i bloggverdenen. Bloggene våre var helt fullstendig skamløse, vi hadde fotoshooter i fjæra midt på natten og brukte hver eneste kveld (og natt) på å lage videoblogger. Vi tjente ikke en eneste krone, men vi bare elsket all oppmerksomheten vi fikk. Hun er min favoritt, og jeg blir like skuffet som alle andre når hun ikke oppdaterer <3


Kristina Andersen – Fineste utstrålingen av alle bloggere? Hun har hørt det så mange ganger før, men umulig å ikke påpeke smilet hennes. Bloggen hennes oser av positivitet og man blir glad av og se på henne! Man trenger å følge en slik blogger også. Hun gjør mye for leserne sine, bunnsolid på oppdateringer – ja, rett og slett veldig dyktig!


Ariel Soylandos – Den eneste “ferske” bloggeren jeg har på favoritt-blogglisten min. Sikkert flere som har fått med seg “den nye samboeren til Sophie Elise”? Hun oppdaterer ofte, deler mye med leserne og virker kul. Hun rocker de tattoveringene sine, nesten så jeg får lyst til å løpe til nærmeste tattoveringssjappe! Tar meg selv i å gå innom bloggen hennes ofte, håper hun fortsetter å blogge så hyppig. 


Andrea Badendyck – Nydelig jente, nydelige bilder og nydelige antrekk. Kan bli litt mye overfladisk til tider, liker veldig godt når hun skriver innlegg fra levra. Da glimter hun skikkelig til! Tror hun har enda mer å by på enn hva hun viser på bloggen. 
 


Fun fact: Jeg er like mye “bloggleser” som deg, jeg kan også bli starstruck av å se en blogger jeg har fulgt i mange år. Dere skulle bare visst hvor starstruck jeg ble da jeg så Ida Wulff for noen år siden, hahaha. Overøste henne med komplimenter etter et par glass vin for mye.. Litt pinlig. 

Håper dere synes det var litt gøy å høre om hvilke blogger jeg leser, og hva jeg synes om de forskjellige? Følger mange flere bloggere også, men disse er jeg innom hver dag!

20 kommentarer

Siste innlegg