WORK WORK WORK

Jobbhelg på meg! Blitt en liten workaholic, jeg. Begynner å bli trygg i jobben min, og da er det automatisk mye gøyere å være på jobb! Men.. Akkurat i dag var det utrolig kjedelig å dra på jobb, for jeg var blitt invitert av Anna med på gratis dagsfylla. Hallo, dagsfylla er livet og hvor digg er ikke GRATIS dagsfylla??! Dagsfylla er kanskje det morsomste jeg vet om! Da har man goood tid og man trenger ikke skynde seg på byen for å få bord og slippe kø, eller skynde seg å bli fullest mulig før baren stenger. Byen stenger så alt for tidlig her i Trondheim, shø!

Prøvde å bytte bort vakta mi, jeg prøvde virkelig, men ingen som ville hjelpe en stakkars sjel.. Så det var bare litt nedtur! DET skal jeg huske neste gang noen spør meg 😉 Neida. Hehe :)<33

Processed with VSCOcam with t1 preset

Kom hjem til hjemmelagd pizza av typen (smakte bedre enn den så ut), han er best! Jobb tidlig i morgen også, så må komme meg i seng. Neste uke skal jeg gi bloggen litt ekstra kjærlighet <3

6 kommentarer
    1. Litt kjipt å gå glipp av noe slikt, da, men det er jo veldig bra at du trives i jobben din 🙂 Heldige du som har noen som lager mat til deg når du kommer hjem! Ha en fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg