Min formiddag i bilder

I dag har jeg faktisk ingenting viktig på timeplanen, verken jobb eller skole – er det ikke typisk å våkne opp med den veeerste hodepinen da? På fridagen sin, sånn uflaks! Proppet i meg en paracet til slutt, så får håpe det blir bedre. 

Min morgen/formiddag i bilder:​


Frokosten min varieres på hele tiden, men slik kan en typisk frokost se ut for meg på en dag jeg har god tid. Ikke noe fancy shit. Jeg elsker brødmat! Bruker honning i teèn i stedet for sukker, smaker mye bedre. 


– Og så prøver jeg å få i meg disse dumme tablettene som har kostet meg et par tusen kroner. Historien bak tablettene: En telefonselger ringte meg for ett års tid siden på en mørk og tung januar-dag, jeg lå trøtt og slapp i sengen og hadde lite lyst på livet. Jeg ble lovet fin hud og mer energi, og vips så lå tablettene i postkassa mi. Så naiv… (ja jeg har sagt opp abonnomentet).

Oii oii oii! Er det en videoblogg?? Så sykt proud of myself akkurat nå. Har så lyst å bli bedre på og lage videoer!! Er dere spente på video eller?

15 kommentarer
    1. Haha, bruker de pillene selv, og for meg funker de perfekt på hud og energi. Men det er vell forskjellig fra person til person! Jeg sluttet med de i rundt to uker etter å ha brukt de i rundt 5 måneder, de to ukene fikk jo stoore og vonde kviser i hele fjeset, begynte igjen på pillene og kvisene er vekke og kommer ikke tilbake. Merket også det veldig på energien når jeg jobbet, sluttet på de siste uken på jobb og jeg var så slapp og trøtt, sovnet faktisk på jobben. Så jeg merker betydlig forskjell! 🙂

    2. Uffda, ikke kjekt å våkne opp slik.. Lite tips; det er lurt å ta paracet med en gang, for om du venter for lenge og la hodepinen “sette seg” så er ikke like lett at smertestillende hjelper.

    3. Bruker de samme pillene. Ble stoppet en dag jeg stresset rundt på Oslo City, og dermed var det gjort…

    4. Bor dere enda 3 i leiligheten? Vist ja kan du fortelle hvordan det er å bo med kjæreste og kompis? 😀

    5. Hei 🙂
      Du har blitt en av mine favorittbloggere, og jeg syns det er gøy og motiverende å lese bloggen din daglig!
      Hvor er buksa fra btw?
      Ha en fin dag <3

    6. Gleder meg masse til å se videoen 😀 Du er så flink. Hvor har du kjøpt tskjorten? Hvilken butikk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg