En flaske cava for mye?

God mandag babies ♥ Har dere en god mandag? Jeg kjenner at lørdagen fortsatt sitter igjen i kroppen.. I helgen har vi hatt storfint besøk av Maria og Karoline fra Tromsø, og det medførte selvsagt en tur ut på lørdagen. Vi vorset en stor, fin jentegjeng sammen, hvor lille meg slukte kaffe bailey’s som om det skulle ha vært ren kaffe på en trøtt mandagsmorgen. Sorry Karoline – men ja, det var jeg som drakk opp din kopp ♥ Hihi.. 

Om jeg hadde vært en av de som sitter på søndagen med fylleangst etter en bytur, så ville jeg hatt tidenes verste fylleangst i går. Totalt forvirret og uvitende våknet jeg opp med et kryss over stempelet på handa mi, og tenkte “what the fuck happend??”. “Noen” tok den visst litt for langt på lørdagen, og etter et par telefonsamtaler fikk jeg bekreftet hvorfor jeg hadde fått et kryss over stempelet. Jeg hadde faen meg blitt kastet ut fra utestedet! Sikkert med god grunn også, for husket jeg det? Nope. I følge jentene hadde jeg heldigvis oppført meg bra, hadde bare blitt litt for full. 

Men nå det er sagt: Vaktene her i Trondheim nøler ikke med å kaste ut folk altså? Jeg mener.. TRE av oss jentene ble kastet ut på lørdag. Vet ikke om det sier mest om oss eller om hvor strenge vaktene er. Haha? Full var jeg, helt klart, men jeg var ikke til bry for noen andre. Og jeg satt “pent” sammen med resten av jentene ved et bord, jeg gikk ikke rundt og vimset alene som en full tulling. Plutselig ble jeg luket ut av vaktene å måtte pakke sakene og komme meg hjem. Heldigvis kom kjæresten og hentet meg, og jeg kom meg trygt hjem. 

Ble fortalt at jeg hadde stått og kysset på en bloggleser på toalettet.. Haha hjelp, håper ikke hun ble helt vettskremt. I så fall: Unnskyld til deg det gjelder ♥

Har en liten bildeserie fra helgen jeg ikke har rukket og sett gjennom, om noen vil se senere?

15 kommentarer
    1. HATER når folk snakker om hvor fulle de var i helgen, ble kastet ut bla bla bla. Er det mulig?? Trodde det kun var TCMN som blogget om sånn, men neida.. Her er det flere i samme båt. VÆR SÅ GREI Å IKKE SKRIV OM SÅNN. Det er SÅ uinteressant og umodent!

    2. Haha! Du er ikke den eneste som blir kastet ut fra DT😂 De er syykt strenge der! Det er alltid en fra gjengen jeg drar ut med som ikke kommer inn eller blir kastet ut.. 😫

    3. haha, ble kastet ut fra brukbar i bergen selv, LOL! Jeg var ikke så full en gang, noen vakter kaster ut folk bare for å få plass til flere tror jeg.. :p

    4. Hørtes egentlig ut som at du hadde “the time of your life” denne helgen! Veldig kjekt å komme inn på bloggen din og se at du har oppdatert! Om det kanskje ikke er den beste kvaliteten på bildene, så er det jo kjekt for oss blogglesere og følgere og se at du har ett nytt innlegg! Jeg liker at du ikke er redd for å være litt annerledes 🙂 Jeg liker forsåvidt også mye bedre blogg-materiale som er mer på sparket, enten det er positivt eller negativt, enn en sammensatt tekst med alle mulige slags sponsede produkter etc. 🙂 Håper du har det bra, og at du fortsetter med slike kjekke innlegg av og til, i stedet for flere kjedelige innlegg flere ganger daglig! 🙂 Du er rå tøff! 🙂

    5. Har du vært på Wildside i Trondheim før? Jeg skal ut der i helgen, og lurer på hvordan det er der:) Stemning etc

    6. Fra mitt ståsted tok vaktene riktig avgjørelse angående deg og dine venninner denne kvelden. Det er sant at dere ikke var til bry for noen, men ved en skjenkekontroll er ikke dette noe som tas hensyn til. Nesten det eneste de bryr seg om er overstadig beruselse, og om disse får servering i baren. Da noen av dere var overstadig beruset, har vi inget annet valg enn å be dere forlate uteplassen, dessverre. Utenom dette så det ut som at dere hadde en morsom kveld! (Sorry for the creepiness)
      Hilsen bartender på DT

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg