NYTT INN TIL LEILIGHETEN

Dere husker vel at jeg viste dere den kjedelige stuen vår, og spurte etter interiørtips? Det rant inn med gode tips, og flere av tipsene har jeg allerede tatt i bruk. Vi (les: jeg) bytter ut litt etter litt, men bare det lille som har blitt gjort hittil har utgjort en vesentlig forskjell. Nytt TV-bord kjøpte vi for noen uker siden, og i dag har jeg vært på IKEA og rasket med meg forskjellig dill dall. 2214 kroner fattigere, men synes ikke det var så verst, jeg fikk tross alt kjøpt en stor, fin plante, puter, sengetøy og veldig mye annet fint. Altså, jeg trenger ikke ramse opp – dere ser jo på bildene hva har kjøpt. Såå fornøyd hittil, blir gøy å få på plass alt og vise dere resultatet. 

 ⋅​ INNKJØP FRA IKEA ⋅​


Litt til alle rom i leiligheten.. 


Verdens søteste lille hjerteblomst??


Fake blomster som jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av, men finner nok plass.


Sykt søte disse også, sant? Litt rosa må guttene tåle, hehe. 


Ble en palme på meg, gitt. 


Til å være IKEA-glass var disse utrolig fine. 

Hva synes dere om alt jeg har kjøpt? ♥
 

13 kommentarer
    1. Kjempefint! Den store planten har jeg og, bare at jeg har spray-malt blomsterkrukken i samme grå farge som såpedispenseren og tannkostholderen du har kjøpt! Det ble veldig bra 😀

    2. Elsker store grønne planter 😀 Hvor i Trondheim ligger leiligheten? Leier dere eller har dere kjøpt, eventuelt hvor mye? Den ser veldig fin ut!

    3. Åå, så mye fint! Håper det kommer flere bilder av hele leiligheten, eller stuen, når du har fått ting på stell 🙂 Tenker det gjorde stor forskjell med å få planter inn i rommet, de tar på en måte så stor plass, og gjør så utrolig mye. Likte veldig godt bilde av hjorten (?) på bilde av den palmen du har kjøpt. Veldig fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg