NEI, JEG ER IKKE GRAVID..

.. Jeg har bare spist en halv panne med brownies til kvelds! Dette er hva som skjer med magen min etter for mye brownies.. Note to myself: Ikke spis brownies eller brødmat når du har på deg denne kjolen, Tuva. Verste av alt er at jeg faktisk ser gravid ut, magen har sånn “typisk” gravidform, noe alà hvordan jeg ville sett ut 3 måneder på vei? Når jeg derimot blir gravid på ordentlig, skal jeg bruke kjoler som denne hele tiden. Synes det er så kledelig på gravide damer! Framhever magen på en så flott måte. Heldigvis for meg så er ikke det tilfelle akkurat nå, bare brownies som er inne i magen min. 

Litt sliten Tuva etter kveldsvakt på jobb, med oppblåst mage. En Tuva som er ganske så irritert også for å si det forsiktig. Det er ikke alltid bare, bare å bo sammen med kjæresten. Tror temaet fortjener et eget blogginnlegg, for det finnes visse irritasjonsmomenter som dukker opp så fort man går fra å bare være kjærester til og bli samboere. 

11 kommentarer
    1. Kjenner meg igjen med oppblåst mage! Er så glad vi bruker forkle på jobb som skjuler alle kakesmellene mine 😀 Gleder meg til samboer-innlegg, haha!

    2. Haha, er ikke bare-bare å stappe i seg brownies, for så å gå i trang kjole. Den så veldig komfortabel ut, da, og det gjør vel ikke noe med litt “bollemage” av og til heller 🙂

    3. Hahah, fyfader kjenner meg igjen!! Mye å bli irritert over når man er samboere!! Ikke altid like lett:-D skriv et inlegg!! Kommer til å le meg ihjæl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg