MER SELVOPPTATT OG 2016 FÅR DU DET IKKE

Bukse: Zara // Topp: her // Reebok sko: her // Veske: Marc Jacobs

Føles så sykt random ut når jeg poster “dagens antrekk” siden jeg så sjeldent gjør det, men jeg håper dere liker at jeg gjør det i blant selv om? Jeg er ingen fashion blogger, faktisk så har jeg absolutt 0 peiling på hva som er “in” og kult. Jeg er en alt mulig blogger som skriver om mye random piss preik – om jeg skal vurdere bloggen min selv, haha. Spørsmålet “Hva blogger du egentlig om?” er jeg meeeget lei av å få fordi jeg kan ikke svare annet enn “meg selv”, og senest i dag fikk jeg spørsmålet. Høres så teit ut når jeg sier “meg selv”. Mer selvopptatt og 2016 får du det ikke. 

​Stilen min er godt og blandet, i grunn klarer jeg ikke å definere den. Går i mye av det fortisene går med, som Reekbok sko og Marc Jacobs veske men hey? Det er jo kult. 

7 kommentarer
    1. Har den samme veska jeg også og liker den kjempegodt:) Men skriften forran der det står marc jacobs har blitt så godt som slitt bort og jeg skjønner ikke hvordan det har skjedd siden det er bare ett år siden jeg kjøpte den og har ikke brukt den så mye:( Har det samme skjedd hos deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg