BIKBOK KIND OF GIRL

Før var jeg helt shoppegal, men nå har jeg roet meg. Litt. Men siste måneden har jeg shoppet litt mer enn normalt, og siden jeg selv liker å se innkjøp på andre blogger, tenkte jeg å vise litt av hva jeg har kjøpt. Forrige uke var jeg innom kjøpesenteret på Solsiden for å kjøpe ny selvutløser til kameraet, og i det jeg gikk forbi Bikbok klarte jeg ikke å holde meg unna nyhet-stativene. To kjoler snappet jeg med meg uten å prøve, og som jeg forestilte meg, satt de som lim på kroppen! Elsker at det er litt lengde på dem. 

Jeg er en typisk Bikbok-jente, har alltid shoppet mye klær der. Fikk hele tiden kommentarer før på bloggen om hvorfor jeg kun shoppet der, haha. Jeg shopper ikke like mye lengre, men når jeg først gjør det, går det fortsatt mye i Bikbok. Klærne deres har dessuten blitt mer oppdatert og jeg synes de klarer å følge med på trendene, så hvorfor ikke. 
 


Nelly har faktisk tatt inn Bikbok, og har kjolen i grå, army og sort

 

Nå skal jeg se ferdig dagens episode av Paradise, vi blogges baby’s <3

21 kommentarer

Siste innlegg