ALWAYS TRAVELLING WITH STYLE

Hei mine venner ♥

Første dagen hjemme i Tromsø er straks over, og jeg har faktisk rukket å få litt påskestemning – selv om det har gått litt i ett siden vi kom. Mammaen til Vegard har akkurat flyttet inn i ny leilighet, og vi har hjulpet henne med å rydde opp i boden i den forrige. Vi har shoppet litt småting til nyleiligheten, kommet oss på plass og spist oss styggmette på taco til kvelds. Koser meg veldig! Min familie tilbringer hele påsken på hytta, og dit skal jeg også etter helgen, men først vil jeg nyte litt by-påske med Vegard og mammaen hans. 

Svigers er en ganske stilig og moderne dame, og den nye leiligheten stod perfekt i stil til henne. Blir bare litt sjalu, for her var det søren meg bloggvennlig! Stoore vindu som slipper inn masse lys, det er jo drømmen for oss selfie-elskere akà bloggere. Kunne lett ha bodd her, jeg! Vil ikke blottlegge andre sine hjem her på bloggen dessverre, hvis ikke skulle jeg ha vist dere. Det er såå fint her! Føler meg som hjemme allerede, hehe. 


Liker egentlig å se litt fresh ut når jeg flyr, men i dag hadde jeg ikke sjans. Prioriterer (nesten) alltid søvn over utseendet, men angrer noen ganger på det. Som for eksempel når Vegard tok disse bildene av meg på flyplassen, haha. . . .


Eating like a princess. 

I morgen skal vi til Målselv å stå på slalom, så kanskje det blir litt påskestemning her inne med bilder fra bakken? Kommer sikkert til å oppdatere snapchat også, så legg meg gjerne til der; tuvaw. Har stått på slalom ca. 3 ganger i mitt liv, så det kan jo bli et artig syn for dere.

15 kommentarer
    1. Jeg spurte under “Slik fikk jeg jobben”-innlegget, men fikk ikke noe svar, så jeg prøver her også 😇 Jeg lurer nemlig på om du ikke kan legge ut jobbsøknaden din? Eventuelt deler av den eller bare komme med noen tips til hvordan man kan skrive en god søknad som skiller seg ut? Jeg sliter veldig med akkurat det, skjønner du..

    2. Orker ikke lese bloggen din lengre, du er jo tidenes dårligste blogger……..
      Jeg sjekker hver dag, men du oppdaterer så ufattelig uregelmessig. Du lovet å blogge (og dette spesifiserte du!) mens du var i Tromsø, men orket du det? Nei.
      Sånn er det å være Tuva-leser og Tuva-fan. Blogger bra i noen dager, etterfulgt av dårlig, ukonsisenst blogging i flere uker etterpå. Orker ikke mer.
      1 mindre leser. Du får BETALT for å blogge, og du har faste lesere (bl.a. meg). Men du orker ikke å bry deg. Du orker ikke å bry deg om folk som bruker tiden av sin egen dag for å lese din blogg. Du driter i det. Du har så lite respekt for oss som dine faste lesere og fans, at du driter å oppdatere oss. Hade, det har vært 6 fine år, men nok er nok 🙂 Skal fortsette å lese brae bloggere som Sophie Elise, Ida Wulff, osv. Ha det bra, syntes det er på tide du bare legger ned bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg