EN STOR AVGJØRELSE ER TATT

 

Jeg er sliten. Ordentlig sliten. Hodet mitt har fått kjørt seg hardt de siste ukene, jeg trenger virkelig den ferien til Kroatia på lørdag. Ingen slitsom fyllatur, bare avkobling og mye god mat (og litt vin da) sammen med familien. Karen skal også være med, så det gleder jeg meg til. Satser på å vende tilbake med ny giv. Og nytt bosted rett rundt hjørnet! Jeg har nemlig tatt et enormt stort valg for meg personlig, og etter mye om og men har jeg bestemt meg for å flytte til Oslo. Trodde jeg hadde bestemt meg for flere uker siden, men i dag ble den endelige avgjørelsen tatt. Takket nei til tilbudet om å få bo i et hyggelig jente-kollektiv på Solsiden, og da ser jeg nå på det som “ingen vei tilbake”. Jeg vet ikke om det er det rette valget for meg, men akkurat nå føles ingenting rett uansett fra og til. 
 



En sliten Tuva, som ikke har tatt så godt vare på seg selv den siste tiden. Oslo, håper du gjør meg godt ♥

 

32 kommentarer

Siste innlegg