HJEMME, MEN FLYTTER ALLEREDE TIL HELGEN

Processed with VSCOcam with a5 preset

En uke i Kroatia er alt for lite og går alt for fort! Det blir nesten mer stress enn ferie, fordi man prøver å rekke mest mulig på den tiden man har. Og så er jo jeg en av dem som vil ha den dypeste brunfargen, så mye av tiden blir tilbringt på stranden. Men jeg rakk å dykke for første gang og HERREGUD så gøy det var! Sånn utenom at jeg holdt på å tisse på meg, da jeg ikke turte å slippe ut strålen i våtdrakten. Ganske slitsomt å være pissetrengt under vann når man prøver å nyte øyeblikket, men en fantastisk opplevelse var det likevel. Neste gang må jeg sørge for at blæra mi ikke ødelegger for meg. 

Jeg er alt hjemme igjen i Trondheim og har vært her i to dager allerede. Jeg er ikke helt i form, slapp i kroppen og tung i hodet, men sa likevel ja til å ta på meg ei ekstravakt på jobb.. Må bare jobbe litt nå mens jeg har muligheten før jeg flytter til Oslo, vet jo ikke hvor lang tid det går før jeg finner ny jobb der nede. Sånn som det ser ut nå flytter jeg faktisk allerede til helgen. Sykt. Jeg er livredd!

Og dere.. Det er bare jeg som klarer å dra på ferie med to kameraer fri for strøm og ingen lader!! Haha. Derfor har jeg så og si kun iphonebilder fra ferien, men jeg kan lage et lite blogginnlegg med oppsummering fra ferien om noen ønsker det da? ♥ Har selvfølgelig shoppet litt også, det tenker jeg å vise dere i løpet av uken. 

Håper dere synes det er koselig at jeg gir litt lyd fra meg av og til ♥ Ser for meg at det blir mer action her inne framover. 

 

23 kommentarer
    1. Flytt inn i en rimelig leilighet på Tjuvholmen 🙂 Da kommer du til å trives mest i Oslo. Du kan finne ganske fine leiligheter til ca 16,000 kr per mnd (med alt inkludert).

    2. Ja, ønsker et innlegg med bilder og innkjøp!!
      Kunne du fortalt hva som skjer med deg og vegard? skal han bli med deg til oslo, eller er det slutt og derfor du flytter?.. skjønner at det er privat, men vi som har fulgt deg lenge er veldig nysgjerrige, iogmed at du har delt store deler av livet ditt før, så vil vi vite dette også!

    3. Synes det er så trist at du flytter, for jeg flytter inn i ubåtsvingen om tre uker, så hadde vært så koselig å endelig få møte deg, haha. Håper likevel du trives masse i Oslo, lykke til!

    4. Hei! Tidligere på bloggen har jeg sett deg i uniform, og ville tipse deg om at det ikke er så vanskelig å få seg jobb på sykehjem i Oslo, hvis det et sykehjem du jobber på i Trondheim. Lykke til med flyttingen!

    5. Hanne: Hei! Jeg skal bo rett ved Bogstadveien sammen med en god venninne og en jente til som jeg ikke kjenner fra før av 🙂 Er dessverre liite kjent i Oslo, så kan ikke hjelpe deg med å fortelle hvilket område du bør velge..

    6. Du er en av de få bloggerne jeg har fulgt med i mange år nå, og som jeg faktisk liker. Er så synd du ikke blogger like ofte som før, men jeg skjønner at tiden ikke strekker til.
      Jeg håper du vil trives i Oslo. Bor selv i Bærum og trives veldig her, men Oslo er vel mer typisk studentby så du vil nok like deg der. Etterhvert.. haha
      Masse lykke til, fine Tuva!

    7. VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?
      VEGARD?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg