HILS PÅ MINE NYE ROOMIES

Hils på mine nye roomies, Enja og Anette 


 

Tromsø-jenter begge to, men jeg kjente kun Enja fra før av og det er nettopp derfor jeg havnet her i leiligheten sammen med dem. Vi var bestevenner på barne- og ungdomsskolen, men har de siste årene hatt lite kontakt. Naturligvis blant annet fordi hun har levd livet sitt i Oslo. Disse to fine jentene skal jeg altså leve og bo sammen med i tiden fremover, og hittil virker det selvfølgelig bare hyggelig. Hehe. Spent på hvordan det blir å bo i “jentekollektiv” – det har jeg aldri gjort før. Har kun bodd med Therese og gutter før, så ja, interessant blir det. Nå er jo både Enja og Anette utdannet make-up artister, og det tenker jeg å dra nytte av. Skal for alvor lære meg sminke på ordentlig! 

 

12 kommentarer

Siste innlegg