HVEM TRENGER EGENTLIG MANNFOLK?

Som dere ser har jeg hatt nok å holde på med i dag, både med å bære alt opp fire etasjer og pakke ut. Kommet godt på vei men fortsatt mye igjen. 

Hvem trenger egentlig mannfolk? JO, flytter du i 4. etasje uten heis er det greit med litt mannfolk-krefter. Jeg hadde akkurat bært opp den tredje esken, da nabomannen (som jeg ikke hadde rukket og hilst på da) kom som en Gud ut av døren og spurte “do you need some help??”. Svette meg bare: YES PLEASE! Sekundet etter løp han opp og ned trappene, bar alt inn for meg og avsluttet med “That’s it? Just knock the door if there’s anything else”. Tusen takk til nabomannen! Selvsagt var han ikke norsk, hvem nordmann ville hjulpet en fremmed med stor glede? 

Det var dagens store høydepunkt! Når jeg skrev dette merket jeg at det kanskje hørtes litt shady ut, men denne mannen var bare genuint hyggelig. Flott nabo! 

 

12 kommentarer

Siste innlegg