MIN SAMBOER OG BESTEVENN

(Den countoringen var obviously ikke ment for blits… Whatevah!!)
 

Processed with VSCOcam with b1 preset

Enja og jeg har kjent hverandre siden vi var 7 år gamle, da vi begynte omtrent samtidig på turn. Vi fant hverandre fort og ble straks uadskillelige. Vi var bestevenner! Gutter var (og er fortsatt) selvfølgelig hovedtemaet og største fokus når vi var sammen, og i en periode når vi var 14 år, var vi forelsket i samme gutt samtidig. Ingen av oss fikk han, og det var kanskje like greit 😉 Enja var den venninnen jeg var på første ordentlige fest sammen med, hvor vi drakk oss fulle på to øl og hang med gutter som var 5-6 år eldre. Ekstremt shady tenker jeg i dag, men for to fjortiser var det stor stas og som den største selvfølge i verden. Vi var jo så voksne og modne for alderen, vet dere. På festen var det andre jenter, men de var også en del år eldre enn oss. De mislikte (selvfølgelig, tenker jeg nå) at vi var der, og ga stygge blikk – og vi forstod selvsagt ikke hvorfor, haha. Ikke særlig populært blant de eldre jentene da guttene “deres” var mer opptatt av to fjorten år gamle jenter, enn hva de var av dem. Men vi elsket oppmerksomheten! Heller ikke så merkelig at våre foreldrene grøsset seg i fortvilelse hver gang vi var sammen. He-he. 

Enja og jeg hadde lite kontakt gjennom videregående og årene etter. Det bare ble sånn, vi bodde langt fra hverandre og fant hver våre venner. Møttes nå og da, og det var superhyggelig de gangene vi møttes. Litt som bekjente, egentlig. Vi har vel strengt tatt ikke “kjent” hverandre på en del år nå, men det viser seg at ekte vennskap aldri falmer. Enja strakte ut en hånd i sommer da jeg trengte det, og det endte opp med at vi, ganske så pussig, ble samboere. – Og bestevenner på ny! Det er som om vi aldri har vært “borte” fra hverandre, for alt bare klaffer. Mest sannsynlig hadde jeg aldri flyttet til Oslo om det ikke var for henne, jeg hadde nok blitt igjen i Trondheim.. Nå merker jeg at dette høres ut som en love story, men fader så glad jeg er i Enja. Hun har stilt sånn opp for meg i denne vanskelige perioden at.. Jeg tror ikke hun vet selv hvor mye det faktisk har hjulpet meg! Jeg mener, bare det å ha henne rundt meg ♥

Det er nå jeg skal avslutte med; gleder meg til mange fine år sammen i fremtiden, Enja. Hahaha <3<3<3 

9 kommentarer
    1. Hei Tuwa!
      Elsker at du har begynt å blogge igjen, har vært fast leser siden 2012. Men jeg er litt nyskjerrig på en ting, Hva har skjedd med deg og Vegard? Er dere fortsatt sammen eller er det slutt ?

    2. Så fine dere er! Og bra at du flyttet til Oslo👏🏻
      Har også akkurat flyttet hit, men merker det er sykt vanskelig å bli kjent med folk her iforhold til når jeg bodde noen år i Tromsø😭

    3. Så koselig innlegg! Har ikke tittet innom bloggen din på en stund, men det var veldig hyggelig å se så mange nye poster 🙂 Kan jeg spørre deg hvordan det gikk med laseren? (Hårfjerning). Har tenkt litt på det selv og husker jeg var så spent på å lese hvordan din opplevelse var, men har ikke sett noen oppdatering på det. Send meg gjerne link til innlegget om jeg har misset det et sted, har tross alt ikke vært en trofast leser i det siste. Jobber med saken!

    4. Marte: Ja du har kanskje litt rett i det.. Hva gjør du i Oslo, jobber eller studerer? Jeg har noen få gode venner her i Oslo, og skulle gjerne hatt flere etterhvert 😀

    5. Jeg studerer og søker etter jobb ved siden av! Men studiet er samlingsbasert og på nett så må jo lese på egenhånd, så ikke så lett å bli kjent med noen da😅 Du får si ifra hvis du trenger noen å lese/trene med, eller uansett hva🙌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg