BURSDAGSFEIRING AV BESTIE

♥ BIRTHDAY GIRL 
 

Jeg har hatt veldig hjemlengsel til Tromsø en stund nå. Ikke rart, da jeg faktisk ikke har vært hjemme siden påsken. Da Therese inviterte til bursdagsfeiring denne helgen var det bare å bestille flybillett, jeg måtte selvfølgelig være med å feire snuppa mi! Therese og jeg har et unikt vennskap. Selv om vi møtes alt for sjeldent, vet jeg at hun alltid vil være en av mine nærmeste venner. Jeg savner henne masse, vi var jo med hverandre hver eneste dag gjennom ungdomsårene. Man så oss alltid sammen! Fun fact: jeg hadde aldri startet opp bloggen hadde det ikke vært for Therese. Vi gjorde hverandres blogger populære, og det hadde aldri vært like gøy uten henne. Hadde nok heller ikke orket… haha!

Ellers var det SÅ godt å være en liten tur hjemme i Tromsø! Bare det å se høye fjell, skog og sjø samtidig, gjorde godt for sjela mi. Møte familien, venner og å spise god, hjemmelaget mat er gleder man setter sånn pris på når man har flyttet langt hjemmefra. Oslo er spennende, gøy og sjarmerende på sin måte, men Nord-Norge er helt spesielt. Jeg synes faktisk synd på dere som ikke har opplevd Nord-Norge! Det er skremmende mange nordmenn som ikke har vært nord for Trøndelag, og vet dere? – Den mest fantastiske naturen finner du der. Vi er heldige som bor i Norge, herregud for et vakkert land vi lever i.  

Jeg blir litt sentimental av å være hjemme, det vekker både gode og onde følelser og minner. Jeg kunne ikke tenkt meg og bodd der akkurat nå, men veldig fint å komme på besøk, for så å dra igjen. De fleste føler det kanskje litt slik om hjemplassen, når man har flyttet derfra? 

15 kommentarer
    1. Jeg kunne aldri tenkt meg å flytte til hjemplassen på grunn av en haug vonde minner, men det er allikevel godt å komme “hjem” til mamma.
      Forresten, så er det utrolig fin natur i Møre og Romsdal og Sogn og Fjordane også, selv om Nord-Norge også er fantastisk!

    2. Kjempe nydelige bilder 🙂 <3 du virker glad nå, håper alt er bra med dæ 😀 btw kor har du kjøpt toppen din? den var fiin

    3. Jeg har fulgt bloggen din og Therese sin i mange, mange år nå. Elsket begge bloggene, og vennskapet mellom dere. Var til og med litt misunnelig. Jeg blir så trist på dine vegne for at dere ikke er like mye sammen lenger, selv om dere fortsatt er like gode venner. Masse lykke til med alt, Tuva. Du har gått igjennom så masse, og du er kjempesterk. Jeg heier på deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg