JEG TRENGER NY HEADER

Happy news, guys!! Jeg sendte akkurat en melding til hun som har lagd blogg-designene mine tidligere, og spurte om hun har tid/lyst til å lage meg et nytt. Håper hun kan, for nytt design, det trenger vi her, sant!? Jeg blir dårlig selv av å gå inn på bloggen min, og sånn kan det selvfølgelig ikke være. Nytt design/header gir alltid en ny blogg-boost, og det er ikke feil det heller. Selv om blogg-motivasjonen faktisk er på topp om dagen, og tenker at jeg skal dele enda mer med dere i fremtiden. Angrer litt på at jeg ikke har vært mer aktiv de siste årene, for det har egentlig foregått mye i livet mitt som kunne ha vært blogget om og vært “arkivert”. 

Bildet over er det jeg tenker å bruke i min nye header, så om du har lyst til å prøve deg på å lage header må du GJERNE gjøre det ♥ Send det til meg på mail: [email protected]. De beste forslagene vil bli postet her på bloggen med credz og link og alt. 

8 kommentarer
    1. Hva er det du har på leppene? Farge? Og hvor er genseren fra? Nyyyyydelig!! Passa deg helt utrolig bra, u fine girl!
      Stå på med bloggingen. Du har en unik og ærlig stemme/formulering, som ikke er helt lik som de andre bloggene 🙂

    2. Hei hei!
      Vet du hvilken str du pleier å ha på headeren din? Gjerne i pixler! 🙂
      Så lurte jeg på om du gjerne vil ha bloggadresse og mail der eller om du helst bare vil ha navn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg