GAY? YOU SURE?

Bæææm! La det bare bli mandag og ny dag – cause this human is exhausted!! Kan kjenne at innvollene mine har det vondt, så her må det en liten rehabiliteringsjobb til, de kommende dagene. For å si det sånn. Todagers med alkohol blir liksom èn dag for mye, jeg trenger helst èn dag pause i mellom. Har bare ligget og vugget frem og tilbake i senga i hele dag, for uten om da jeg var på Burger King tidligere og gikk ned for hente pizzaen hos Foodora-dama. En lunken og litt seig pizza, men smakte helt amazing likevel!

Men nok sutring! Herregud, så gøy helg det har vært! Altså, dere skulle vært med meg og Magnus ut på byen en kveld, vi er som to apekatter. Det er ikke alltid vi er sammen en gang, vi flyr til hver vår kant, men møtes alltid på midten igjen. Det er ingen jeg har det så gøy med da, er så utrolig glad for å ha Magnus i Oslo ♥ Det har mye å si på min trivsel her, det å ha en så god venn som han i nærheten. Husker dere at jeg møtte han i Cabarete for 2 år siden, da vi “studerte” gjennom Studyaway? Så mange karakterer fikk vi ikke ut av oppholdet, men til gjengjeld gode vennskap og hverandre *naw*. Magnus er sånn som klaffer med absolutt alle, det er det som er helt unikt med han, men jeg liker å tro at vi to har en helt spesiell kjemi – hahaha. 

Håper bursdagshelgen har vært fin og fab, Magnus ♥ Vi må dra ut å spise en dag også, for å feire enda litt til

Tok faktisk litt bilder i går med kameraet, men har ikke krefter til å redigere flere akkurat nå. Det kommer senere! Nå må jeg bare komme meg på Deli å kjøpe nikotinfri snus før jeg går i gulvet. Flere som har en kjiiip søndag? Haha. ​
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg