DET ER JO “BARE” DA

Ææææh, jeg er så gira! Nå er det like før det kommer nytt design og header her inne, og denne gangen blir det lyst, enkelt og minimalistisk! Jeg tror dere vil like det, det håper jeg i hvert fall. Selv elsker jeg det allerede, det kan virkelig ikke komme fort nok på plass! Blir så umotivert av å gå inn på bloggen min sånn som den ser ut nå, er så lei. 

I dag har jeg en sånn dag hvor jeg egentlig føler at jeg ikke har noe som helst på hjertet, og ønsker egentlig ikke å dele, eller by på av meg selv. Haha! Kan ikke det være greit å si? Helgens gærne ablegøyer sitter godt i, si! Føler meg trøtt i trynet og det tror jeg man utstråler ganske fort også, om man føler seg slik. Hater meg selv bittelitt for det, men klarte faktisk ikke å komme meg opp til skolen i morgest. Jeg er ikke lengre en “skulker” som driter i skolen, så sånt blir jeg veldig skuffet over altså. Det var “bare” to mattetimer, og det er nettopp det som er problemet… SÅ lett å tenke “bare” når man har har slike skoledager. For samvittighetens skyld, skal jeg sette meg ned med matteboken i kveld å se på temaet klassen gikk gjennom i dag. 

 

⋅ BILDER FRA LØRDAG ⋅

Fra lørdagen, da jeg og Magnus var til Therese, en venninne av Magnus. Superkoselig med et sånt lite vorsspiel, hvor man faktisk snakker sammen og det blir mer “intimt”. Sånt foretrekker jeg, ofte. Vi drakk, spiste sjokoladekake fra matbutikken og hygget oss før vi tok turen ut på Elsker – et utested for homofile i Oslo! I loved it! Sykt bra utested faktisk, dit skal jeg tilbake. 
 

6 kommentarer
    1. Hei. Har du fått “fjernet” arret fra navelpiercingen? Vist ja, kan du skrive et innlegg om det? 🙂

    2. Skulle ikke du legge ut et innlegg med flere header-forslag, som noen av leserne dine har brukt tid og ork på da? Og der folk kunne stemme på den de liker best? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg