MELDE MEG PÅ FARMEN?

Yo!

Jeg er sliten etter en lang og innholdsrik dag, og ligger nå i senga og har akkurat sett 10 minutter av første episode av årets Farmen. Flere venner av meg har påpekt at jeg bør melde meg på Farmen, og mener at jeg hadde gjort det bra der. Selv har jeg aldri  sett en hel episode, så vet egentlig svært lite om hva det går ut på. Men i år skal jeg jaggu følge med og finne ut om jeg synes at vennene mine har rett. Altså, jeg er jo idiot og tar plutselig utfordringen “bare for gøy”! Plutselig ser dere meg neste år på Farmen med skaut på hodet farende med ljåen ute på åkeren i beste sendetid på TV2. 

Jeg vet at man skal overleve på en gård med de ressursene man har, utføre forskjellige oppdrag, være med i kamper og… tja, det er det jeg vet! Og så er premien sinnsykt bra, både hytte og bil er det vel? Jo takk, greit å ha det! Konkurranseinstinktet og stå-på-viljen min er ganske så ekstremt når jeg virkelig går inn for noe, så det hadde helt klart fått meg langt i konkurransene. Fysiske utfordringer er det morsomste jeg vet! Gi meg en hvilken som helst utfordring, jeg tar den! Samtidig er jeg da redd for at jeg hadde stukket meg ut tidlig som trussel og konkurrent, og dermed blitt kasta ut pretty kjapt. Haha! 

Men så virker det som at slike reality program som Farmen, Robinsonekspedisjonen og lignende, bare handler om taktikk og allianse, og ikke så mye om faktiske ferdigheter lengre. Det er utrolig kjedelig! Nei, jeg skal i alle fall følge godt med på årets Farmen, plukke opp litt og så får vi se om frk. Willassen hiver inn en søknad til TV2 etterhvert. Hva tror du? 

15 kommentarer
    1. Meld deg på PH , tror det hadde vært godt for psyken og veien videre i livet og ikke minst da du er en kjent blogger fra før 😉

    2. Meld deg på, det hadde vært gøy å se på om du kom med 😀
      Liker at du har startet å blogge igjen, liker at du blogger om sånn livet faktisk er.
      HEIA TUVA!

    3. Hei Tuva!
      Dette har ingenting med dette innlegget å gjøre, men jeg lurer på et par ting…
      Det er nettopp blitt slutt mellom meg og typen, noe jeg ikke ville men det ble sånn… Jeg lurer på om du har noen tips? I og med du har nettopp gått igjennom det samme 🙁 Jeg sitter igjen med den følelsen av at alt føles håpløst.

    4. Hadde vært helt sykt å sett deg på Farmen! Vet iallefall hvem jeg skulle heiet på! Tror faktisk vennene dine har ganske så rett at du hadde klart dette på strak arm, så lenge noen idioter ikke klarer å stikker kjepper i hjulene. GO FOR IT GIRL!

    5. Ja! Do it do it! Ikke at jeg har sett mye av Farmen men alltid gøy TV når noen man vet hvem er dukker opp på reality. Ikke minst virker du sprek og morsom og hadde nok gjort det veldig bra og vært underholdende:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg