AKKURAT NÅ


Makeup by: @jen9i på instagram 

AKKURAT NÅ…


 

 Sitter jeg i sengen, som jeg alltid gjør når jeg blogger eller er på Macbook’en. 

På vei hjem fra skolen i dag kjøpte jeg micro-popcorn som jeg gledet meg til å poppe og spise når jeg kom hjem. I det jeg entret kjøkkenet kommer jeg på at vi FAEN IKKE HAR MICRO! Dagens største nedtur altså. Ååå, som jeg hadde lyst på popcorn! Er det innafor å gå på 7-Eleven rett ved å spørre om og låne micro?!

 Burde ryddet rommet, burde gått på butikken og storhandlet, burde lagd middag, burde satt meg ned å analysert dikt som skal leveres på fredag, burde betalt regninger, burde få meg flere venner, burde oppsøke psykolog, burde få meg et slags liv. 

 Men akkurat nå frister det heller å dra på polet og kjøpe en flaske vin! Edruhelg fører ofte til alkohol-abstinenser i hverdagen, haha. Har dere hørt på makan?

 Venter på vinterjakken som skal komme i posten fra eksen min i Trondheim. Den burde vært her for flere dager siden – føler meg lurt av enten posten eller eksen. Heldigvis har temperaturen vært mildere de siste dagene i Oslo, men fy fader så kaldt det var for bare noen dager siden! Ordentlig bitende kaldt, har det vært.

 Apropo “burde” og “kulde”, så burde jeg kjøpe en ovn snarest til soverommet mitt! Klarer såvidt å stå opp om morgenen når det er på det kaldeste.

 Skulle ønske jeg hadde noen å spise middag sammen med i dag.. ♥ Jeg må ringe Magnus NÅ… Jippi, han kommer!! Og det blir lasagne, jum jum. 

 Jeg tenker mye på hvordan det egentlig er å være singel. Føler meg som en sterk og selvstendig kvinne, det er i hvert fall det jeg ønsker å utstråle.

 Savner jeg kanskje eksen min? Eller er det bare følelsen av å ha “noen”? Vi hadde det jo egentlig veldig fint da, kanskje man bør prøve igjen? Typisk spørsmål å stille seg selv etter et brudd, tror jeg. Følelsene rundt situasjonen svinger frem og tilbake og opp og ned, opptil flere ganger daglig. Det er ikke alltid lett å kjenne på egne følelser, være tro mot seg selv, for følelser fortrenges ofte. I hvert fall på utsiden, det er nemlig jeg ekspert på! Man vet vel egentlig innerst inne hva som er rett, det er bare ikke alltid man vil tro på det.

 Venter spent, spent, spent på å få på plass det nye bloggdesignet mitt!! Ææh, kan ikke vente – babyen min trenger ny forkledning!

 Håper at alle som leser bloggen min får en fin onsdagskveld, og at du har spist deg god og mett til middag. Det håper jeg virkelig! DET skal nemlig jeg gjøre nå! 

29 kommentarer
    1. Heei 🙂 et lite tips jeg fikk da jeg dompa xen å begynte å savne han å alt det der . Ta rett og slett å skriv ned (med penn og papir) alt det negative om han/forholdet du kan komme på , og det er bare til å overdrive ! Ta det frem og les når du kjenner på savnet igjen , funker værtfall litt å gir deg en liten reality check 🙂

    2. Det ble slutt mellom meg og eksen min i august. Kjenner meg så sinnsykt igjen i det du skriver i ene punktet. Jeg tror det er mest følelsen av å ha “noen” som skjærer, å gå fra å være to om alt, til å plutselig stå helt alene. Selv om man har venner og familie, så føler man seg likevel så sinnsykt alene og ensom. Selv om det snart er to måneder siden det ble slutt, kan jeg fortsatt grine den dag i dag. Kommer den “rette sangen” på, eller noe jeg forbinder med han, så har du meg der – stående å grine uansett hvor jeg befinner meg. Sykt kjipt, og sinnsykt merkelig hvordan følelsene svinger. Tenk at noen kan styre oss så mye.. Kjærlighetssorg er undervudert.
      Håper det ordner seg for deg, og at du har venner rundt deg som holder deg opptatt! Leser bloggen din jevnlig og liker deg veldig godt som person!
      Klem fra en ukjent venninne i Oslo <3

    3. mange spennende og morsomme tanker – etter et brudd tenker man selvfølgelig masse tanker… men håper de samler seg etterhvert <3 Kjipt at du ikke hadde micro, haha, usj! Nyydelig bilde <3

    4. vil du bli venn med meg? hahha kunne trengt nye venner selv ass… bor i Bærum så vi bor jo ikke så langt unna

    5. Det er det fineste innlegget jeg har lest på lenge, Tuva 🙂
      Du er forresten verdens nydeligste jente! <3

    6. Du er så fin Tuva. Jeg kjenner til tanken om at det er såå mye man bør gjort. Men ta en ting av gangen. Det er viktig å kose seg, så mitt tips til deg, kjøp deg en flaske vin og drikk mens du analyserer diktet. Livet består av så mye plikter, men er viktig å huske å sette av tiden til seg selv. Så ikke glem det 🙂
      Stor klem fra en som blir inspirert av deg!

    7. For et morsomt innlegg – bare skrive ned alt man tenker in the moment 🙂 Synest du er så flink til å blogge nå, det er så mye variasjon her inne – det er veldig gøy! Gleder meg alltid til å kikke innom her 🙂 Personlig drikker jeg heller te eller kaffe menst jeg jobber med min analyse, men om vin funker bedre så sier jeg SKÅL! Alt for å bli ferdig med analyse i alle fall 🙂
      Håper du får en fin dag, og at vinterjakken din snart kommer 🙂 Det er ikke så fælt å være singel, egentlig, så lenge man ikke går rundt og fokuserer på at “jeg er alene” men heller tenker at man kan bli mer kjent med seg selv, og kose seg i eget selskap 🙂 En viktig egenskap… Kos og klem!

    8. Er det innenfor å si i fra om at leppene dine er litt for store nå? Vet at man fort kan bli blind på sånt. Du er så mye vakrere med dine naturlige lepper. Nå høres jeg sikkert ut som moren din men seriøst, tenk over det! 🙂

    9. Bor rett ved deg (tror jeg haha), ikke nøl med å ta kontakt om du vil bli med ut eller noe sånt en dag <3

    10. Sier bare dette – ikke gå tilbake til eksen. Det er en grunn for at det er eksen din. Kommer aldri til å ende bra hvis du går tilbake.
      Det e vel mest for at du føler deg alene, men det er maaaaaange kjekke mannfolk i denne verden! Så vær STERK.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg